• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۱-۰۷
  • شناسه خبر: 13533

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان: با قانون شکنان در عرصه سلامت برخورد می کنیم

پیام ملّت– فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: اغلب مردم زنجان برای اجرای قانون سلامت و پیشگیری از شیوع بیماری همکاری می کنند. به گزارش “پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت“فرمانده انتظامی شهرستان زنجان در استو ...

پیام ملّت– فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: اغلب مردم زنجان برای اجرای قانون سلامت و پیشگیری از شیوع بیماری همکاری می کنند.

به گزارش “پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت“فرمانده انتظامی شهرستان زنجان در استودیو سلامت زنجان اظهار داشت: با تعدادی از کسبه هایی که به قانون و مقررات ستاد پیشگیری از ویروس کرونا پایبند نبودند برخورد کردیم و مغازه هایشان بسته شد.

آرش خلخالی افزود: رعایت سلامت و حفظ جان مردم خط قرمز پلیس است و ما بعنوان ضابط قضایی و قانونی با کسی در اجرای قانون تعارف نداریم.

وی همکاری با ستاد پیشگیری از کرونا را بخشی از وظایف پلیس و نیروی انتظامی دانست و گفت: علاوه بر این موضوع در حوزه های دیگر مانند مبارزه با قاچاق و سرقت و … وظایف دیگری داریم.
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با اشاره به کاهش سفرهای نوروزی گفت: در این مقطع سفرهای نوروزی کاهش پیدا کرده ، ولی قطع نشده است. و اکثر خودروهای غیربومی به مبادی خارج از شهر هدایت می شود.

وی تصریح کرد : معیار عدم ورود خودرو و فرد غیربومی به زنجان بر مبنای مصوبات شورای پیشگیری از کرونا ویروس است .

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان در پایان این نشست رسانه ای در فضای مجازی با هشدار به سودجویان و متخلفان در عرصه سلامت جامعه اظهار کرد : با سودجویان و محتکران اقلام بهداشتی که از فضای موجود سوء استفاده می کنند قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست