• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۱-۰۸
  • شناسه خبر: 13545

جریمه ۵۰۰ هزار تومانی در انتظار افراد و خودروهای غیربومی در زنجان

پیام ملّت– معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار زنجان گفت: برای خودروهایی که بومی استان زنجان نیستند اما به این شهر ورود یابند جریمه ۵۰۰ هزار تومانی در نظر گرفته شده است. خدابخش مرادی در گفت و‌گو با خبرنگار «پایگاه ...

پیام ملّت– معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار زنجان گفت: برای خودروهایی که بومی استان زنجان نیستند اما به این شهر ورود یابند جریمه ۵۰۰ هزار تومانی در نظر گرفته شده است.

خدابخش مرادی در گفت و‌گو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» با اشاره به این که در استان زنجان، محدودیت هایی در تردد اعمال می شود و تشدید خواهد شد گفت: ورود به محدوده شهری دارای شروطی است و فردی که قصد ورود به این استان دارد باید سه رقم ابتدایی کد ملی، شماره پلاک ماشین و شماره بیمه خودرو را حتما به همراه داشته باشند.

وی تاکید کرد: موارد مذکور توسط نیروی انتظامی، نمایندگان فرمانداری، ثبت احوال و نماینده دانشگاه علوم پزشکی در مبادی ورودی استان چک خواهند شد تا افراد غیربومی به استان زنجان ورود نیابند.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار زنجان با بیان این که اصرار بر این داریم تا افرادی که در ایام تعطیلات نوروز به مسافرت رفته و مهمان شهری دیگر بوده اند به سرعت برای برگشت به شهر خود برنامه ریزی نمایند اظهار داشت: این افراد برای رسیدن به زادگاه خود به هیچ عنوان به شهر دیگری ورود نکنند و از گذرگاه های کنار شهر عبور کرده و به زادگاه خود برسند زیرا برای ورود به شهرهای دیگر نیز محدودیت اعمال خواهد شد.

مرادی با تاکید بر این که در برابر افرادی که از قانون تخطی کنند مجازاتی در نظر گرفته شده است گفت: بر اساس هماهنگی های انجام شده با دادستان های استان، وسیله های نقلیه متخلف به طور حتم متوقف می شوند و کلیه هزینه های جانبی متوجه سرنشین خودرو خواهد بود و علاوه بر آن ۵۰۰ هزار تومان نیز جریمه برای افراد متخلف در نظر گرفته شده است.

گفتنی است کمیته اجتماعی انتظامی ستاد مقابله با کرونا، محدودیت تردد و تجمع از بامداد جمعه ۸ تا ۱۵ فروردین  اعمال کرد که طبق این اعلام؛ صرفا افراد بومی ساکن هر شهر مجاز به ورود آن شهر بوده و ورود افراد غیر ساکن ممنوع است.

خروج افراد غیرساکن و مسافر شهرهای محل حضور فعلی برای رفتن به محل سکونت خود بلامانع است و این افراد در طول مسیر اجازه ورود به شهرها را نداشته و از کنار گذرها عبور خواهند نمود و برگزاری هرگونه مراسم که موجب تجمع افراد شود و اعم از رسمی و غیر رسمی ممنوع است.

تردد خودروهای امدادی و درمانی، پلیس، حمل بار، کالاها، مایحتاج مردم، سوخت مشمول ممنوعیتها  نخواهد بود و محدودیت حداکثری در جابجائی مسافر با هواپیما، قطار و اتوبوس های بین شهری ضمن اجرای کامل پروتکل های بهداشتی، اعمال می شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست