• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۱-۱۰
  • شناسه خبر: 13587

توصیه استاندار زنجان به شهروندان؛کرونا شوخی بردار نیست در خانه بمانید و سفر نروید

پیام ملّت-استاندار زنجان پس از بازدید از روند اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان گفت: مردم برای قطع زنجیره انتقال در خانه بمانند. به گزارش “پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت” و به نقل از روابط عمومی استانداری ...

پیام ملّت-استاندار زنجان پس از بازدید از روند اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان گفت: مردم برای قطع زنجیره انتقال در خانه بمانند.

به گزارش “پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت” و به نقل از روابط عمومی استانداری زنجان، فتح الله حقیقی اظهار داشت: هدف از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی کاهش تماس ها و مخاطرات است.

وی افزود: براساس رصد دستگاههای تردد شمار که در ورودی و خروجی شهرهای استان به ثبت رسیده است رفت و آمد خودرها در چند روز گذشته از سال جدید حدود ۷۰ درصد کاهش یافته است.

مقام عالی استان با بیان اینکه کرونا شوخی بردار نیست و سختگیری هایی که در اجرای این طرح اعمال می شود فقط برای سلامتی مردم است و اگر کسی هنوز از سفر برنگشته هر چه سریعتر به وطن خود بازگردد.

استاندار زنجان تاکید دارد در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی ساکنین بومی هر شهر مجاز به ورود به شهر هستند و برای شناسایی افراد بومی ارائه کارت ملی، بیمه نامه و پلاک خودرو ملاک است و رانندگان بومی باید با استفاده از کنار گذر شهرها به مسیر خود ادامه دهند تا به شهر خود برسند.

نماینده عالی دولت در استان از هماهنگی دستگاهها و حمایت دستگاه قضا بعنوان ضمانت اجرای آن اشاره کرد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه برخی به تذکرات توجه نکردند که اعمال قانون شدند،البته توصیه ما در برخورد با هموطنان ارشادی و بصورت احترام آمیز است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست