• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۱-۱۳
  • شناسه خبر: 13700

مشترکین بدون خروج از خانه از خدمات آبفا بهره مند شوند

پیام ملّت-مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به شیوع کروناویروس در کشور گفت : مشترکین آب و فاضلاب بدون خروج از خانه می توانند از خدمات شرکت آبفا بهره مند شوند. به گزارش”پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّتR ...

پیام ملّت-مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به شیوع کروناویروس در کشور گفت : مشترکین آب و فاضلاب بدون خروج از خانه می توانند از خدمات شرکت آبفا بهره مند شوند.

به گزارش”پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت“علیرضا جزء قاسمی اظهار داشت: با توجه به مسئولیت اجتماعی شرکت آب و فاضلاب جهت مقابله با ویروس کرونا، تمام خدمات شرکت آب و فاضلاب استان زنجان به صورت شبانه روزی و غیرحضوری به مشترکان ارائه می شود.

وی افزود: مشترکین می توانند جهت اعلام حوادث و اتفاقات آب، افت فشار، کیفیت آب و سایر خدمات با شماره سه رقمی ۱۲۲ مرکز ارتباطات مردمی شرکت آبفای استان زنجان و شماره تلفن ۱۵۲۳ تماس حاصل نمایند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد: جهت دریافت خدمات امور مشترکین از جمله پرداخت قبوض آب به صورت تلفنی، درخواست ثبت پرداخت پیامکی قبوض و اعلام بدهی نیز شماره ۳۳۴۴۱۹۰۰ به صورت شبانه روزی در اختیار مشترکین قرار دارد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست