• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۱-۱۴
  • شناسه خبر: 13705

فروشگاه های تهیه و توزیع سموم دفع آفات نباتی در ایام فاصله گذاری اجتماعی می توانند فعالیت کنند

پیام ملّت– براساس اعلام رئیس جمهور در روز ۱۱ فروردین در ارتباط ویدئو کنفرانسی با استانداران استان‌ های کرمانشاه، فارس، لرستان و بوشهر، کسب و کارهای مربوط به دفع آفات شامل تهیه و توزیع سموم به فعالیت خود در این شرای ...

پیام ملّت– براساس اعلام رئیس جمهور در روز ۱۱ فروردین در ارتباط ویدئو کنفرانسی با استانداران استان‌ های کرمانشاه، فارس، لرستان و بوشهر، کسب و کارهای مربوط به دفع آفات شامل تهیه و توزیع سموم به فعالیت خود در این شرایط و اجرای طرح فاصله‌ گذاری ادامه دهند و فعال باشند تا کشاورزان در این زمینه برای تولید محصولات خود با مشکلی مواجه نشوند که این امر در جلسه هیات دولت تصویب و به وزارت جهاد کشاورزی ابلاغ شده است.

به گزارش «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، در همین راستا در گفتگو با خبر پیام ملّت، گفت: در حال حاضر فعالیت فروشگاه های تهیه و توزیع سموم دفع آفات در ایام فاصله گذاری اجتماعی طبق گفته رئیس جمهور محترم برای کشاورزی و تولید امری ضروری است.

نبی الله بختکی گفت:در استان زنجان نیز این نیاز احساس می شود به همین دلیل این راستا باید هماهنگی های لازم هرچه سریعتر در شهرستانهای استان انجام شود تا این فروشگاه ها در سطح استان فعالیت نمایند.

به گفته مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، طی نامه ای به شهرستانهای استان اعلام شده است تا تمهیدات لازم را با هماهنگی عاملیتهای فروش سموم دفع آفات نباتی پیش بینی کنند و همچنین با هماهنگی ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان ها از طریق فضای مجازی و پیامک، واتساپ و سایر روش های اطلاع رسانی مشکلات تهیه و توزیع سموم دفع آفات برای کشاورزان را مرتفع نمایند.

وی خاطر نشان کرد: فروشگاه های تهیه و توزیع سموم می توانند با اخذ مجوز از ستاد مبارزه با کرونا در شهرستانها، با نصب علائم اخطاردهنده بهداشتی و رعایت موارد ایمنی از جمله عدم ایجاد ازدهام جمعیت در محل و جلوگیری از ورود مشتریان به داخل مغازه، فعالیت کنند.

بختکی اظهار داشت: تعداد ۷۴ فروشگاه سموم مجاز در سطح استان زنجان وجود دارد که این فروشگاه‌ها توسط اکیپ‌های نظارتی در ایام فصل بهار نیز به صورتی هفتگی توسط اکیپ های نظارتی رصد می‌شوند. /ب

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست