• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۱-۱۴
  • شناسه خبر: 13712

وزیر کشور از تلاش‌های استاندار زنجان در کنترل بیماری کرونا تقدیر کرد

پیام ملّت– وزیر کشور با ارسال پیامی از تلاش‌های استاندار زنجان در جهت کنترل و مقابله با بیماری کرونا در این استان قدردانی کرد. به گزارش”پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت” به نقل از ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضل ...

پیام ملّت– وزیر کشور با ارسال پیامی از تلاش‌های استاندار زنجان در جهت کنترل و مقابله با بیماری کرونا در این استان قدردانی کرد.

به گزارش”پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت” به نقل از ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی امروز در این پیام خطاب به فتح الله حقیقی آورده است: اجرای موفقیت آمیز طرح فاصله گذاری اجتماعی تا این لحظه، مرهون تلاش و مجاهدت شبانه روزی تمامی مسئولین به ویژه جنابعالی به عنوان رییس استانی ستاد ملی مبارزه با کرونا است.

وی افزوده است: نتیجه و ثمره این مجاهدت فی سبیل الله تحقق شکوه حماسه همبستگی و اتحاد ملی در مبارزه با این بیماری منحوس عالمگیر است.

رحمانی فضلی در این پیام اظهار داشته است: جا دارد از زحمات شما و همه همکاران عزیز و سختکوشم اعم از معاونین، فرمانداران، بخشداران و دهیاران و سایر افتخارآفرینان این حماسه ملی که برگ دیگری از افتخارات تاریخ تمدن ساز فرهنگ دیارمان است، صمیمانه تشکر و قدردانی کنم.

وزیر کشور در بخش پایانی این پیام ابراز امیدواری کرده است،” انشاالله با نهایت جدیت در تداوم این عزم خداپسندانه با تلاش و اقدامات لازم وهماهنگی های پیوسته تا پایان اجرای این طرح در ایفای حق الناس، موجبات رضایت حق تعالی را بیش از پیش فراهم سازید”.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست