• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۱-۱۶
  • شناسه خبر: 13734

معاون امور زیر بنایی شهرداری زنجان: اختصاص ۳۴میلیارد تومان اعتبار برای لکه گیری و آسفالت ریزی معابر

پیام ملّت– معاون امور زیربنایی شهرداری زنجان گفت: ۳۴ میلیارد تومان بودجه جهت لکه گیری و آسفالت ریزی معابر در سطح شهر زنجان در نظر گرفته شده است که این میزان اعتبار ۲.۵ برابر مبلغ استفاده شده در سال گذشته است. داود ...

پیام ملّت– معاون امور زیربنایی شهرداری زنجان گفت: ۳۴ میلیارد تومان بودجه جهت لکه گیری و آسفالت ریزی معابر در سطح شهر زنجان در نظر گرفته شده است که این میزان اعتبار ۲.۵ برابر مبلغ استفاده شده در سال گذشته است.

داود نوری در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» با اشاره به این که برنامه ریزی جهت آسفالت ریزی و لکه گیری در خیابان های سطح شهر زنجان پیش از سال نو آغاز شده است گفت: از ۸ اسفند ماه بنابر ضرورت های موجود لکه گیری های موقت در برخی از معابر انجام شد.

نوری اظهار داشت: تا قبل از سال نو یک هزار و ۵۰ تن آسفالت توسط مناطق چهارگانه شهرداری تهیه و در سطح معابری که از لحاظ وجود چاله و لکه مشکل داشتند توزیع شد.

معاون امور زیربنایی شهرداری زنجان افزود: بعد از عید نیز از ۵ فروردین ماه طبق برنامه ریزی های موجود لکه گیری در سطح شهر شروع شده است اما اولویت در این خصوص با معابر اصلی شهر است و سپس معابر فرعی در اولویت های بعدی لکه گیری قرار می گیرد.

وی با اشاره به این که روند کارها بعد از مساعد شدن هوا و تثبیت یک روند مشخص سرعت خواهد گرفت خاطر نشان کرد: حدود ۳۴ میلیارد تومان بودجه در جهت لکه گیری و آسفالت ریزی معابر در شهر، در سال جاری در نظر گرفته شده است از سویی دیگر اعتباری که در سال جاری برای آسفالت ریزی معابر در نظر گرفته شده ۲.۵ برابر مبلغ استفاده شده در سال گذشته می باشد.

نوری اظهار داشت: مواردی همچون پخش آسفالت به صورت مکانیزه، لکه گیری های آسفالتی، نوارهای حفاری و در برخی از معابر نیز استفاده از بتن های الیافی برنامه ریزی شده است و بر این اساس اولویت بندی اصلی سال جاری شهرداری زنجان، آسفالت ریزی می باشد.

معاون امور زیربنایی شهرداری زنجان با بیان این که آسفالت استفاده شده تحت هیچ شرایطی از خارج از استان تهیه نمی شود و به لحاظ فنی نیز این امر امکان پذیر نیست تصریح کرد: در سال گذشته حتی قیر نیز از پالایشگاه های موجود در استان تهیه شده است و لازم به یادآوری است که بخشی عمده ای از آسفالت مورد استفاده شهرداری از کارخانه های مختص شهرداری و بخش دیگر توسط بخش خصوصی تامین می شود./ب

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست