• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۱-۲۲
  • شناسه خبر: 13915

مدیر درمان تأمین اجتماعی زنجان: کلیه مطالبات معوقه به دانشگاه علوم پزشکی پرداخت شده است

پیام ملّت– مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان از پرداخت ۱۸۰ میلیارد تومان به دانشگاه علوم پزشکی زنجان خبر داد و گفت: کلیه مطالبات معوقه تأمین اجتماعی به دانشگاه علوم پزشکی بصورت کامل و صددرصدی پرداخت شده است.  عل ...

پیام ملّت– مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان از پرداخت ۱۸۰ میلیارد تومان به دانشگاه علوم پزشکی زنجان خبر داد و گفت: کلیه مطالبات معوقه تأمین اجتماعی به دانشگاه علوم پزشکی بصورت کامل و صددرصدی پرداخت شده است.

 علی محمدی در گفتگو با”پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت“اظهار داشت:  سازمان تامین اجتماعی در تمامی بحرانها بویژه وضعیت بیماری کرونا در کنار وزارت بهداشت و سایر دستگاههای همسو میباشد.

محمدی با اشاره به اینکه چنین مبلغ پرداختی در سال ۹۸ در طول سنوات گذشته و تاریخ تامین اجتماعی بی سابقه بوده است گفت:از این مبلغ  ۹۵ میلیارد تومان بابت صورتحساب‌های سال ۱۳۹۷ و مبلغ ۸۵ میلیارد تومان نیز از بابت مطالبات این دانشگاه در خصوص صورتحسابهای سال ۹۸ پرداخت شده است.

محمدی همچنین تاکید کرد سازمان تامین اجتماعی علیرغم همه مشکلات جدی اقتصادی در کشور و سازمان ، با درک عمیق وضعیت موجود ، پرداختیهای خود را به مراکز درمانی طرف قرارداد بویژه دانشگاه علوم پزشکی در اولویت قرار داده و در نیمه دوم سال گذشته ۱۰۰ در صد مطالبات این دانشگاه را بصورت نقد و اوراق خزانه اسلامی پرداخت نموده است.

مدیر درمان تأمین اجتناعی استان زنجان با اعلام اینکه هرگز وقفه ای در خدمت رسانی به بیماران بویژه بیماران مبتلا به کرونا در هیچ یک از مراکز درمانی قابل پذیرش نیست افزود: هم اکنون بیمارستانهای تأمین اجتماعی ( بیمارستان امام حسین (ع) و امید ابهر ) با تمام ظرفیت و با کلیه امکانات موجود و با کادر درمانی و پرستاری در سطح استان در حال ارائه خدمات به عموم بیماران بویژه بیماران کرونایی میباشند که جای تشکر و قدردانی دارد. 

گفتنی است با پرداخت مبالغ فوق ، کلیه‌ صورتحساب‌های دانشگاه تا ابتدای آذر ‌ماه ۱۳۹۸ بصورت قطعی تسویه شده و۶۰ % علی‌الحساب نیز بابت صورتحساب‌های آذر و دی‌ماه ۱۳۹۸ پرداخت گردیده است. صورتحساب‌های بهمن و اسفندماه سال ۱۳۹۸ نیز هنوز واصل نگردیده و فرجه وصول و زمان رسیدگی و پرداخت آن باقی می‌باشد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست