• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۱-۲۳
  • شناسه خبر: 13938

مدیرکل بنیاد استان زنجان:فعالیت‌های عمران روستایی از مهمترین اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی‌ است

پیام ملّت-مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان همزمان با سالروز تاسیس این نهاد انقلابی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اولین نهاد سازندگی است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در راستای رس ...

پیام ملّت-مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان همزمان با سالروز تاسیس این نهاد انقلابی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اولین نهاد سازندگی است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در راستای رسیدگی به محرومین و مستضعفین، توسعه عدالت اجتماعی، بستر سازی برای سازندگی کشور تشکیل شده است.

به گزارش”پایگاه خبری-تخلیلی پیام ملّت“وبه نقل از روابط عمومی بنیادمسکن،صنعتی منفرد گفت: کمک به محرومین جامعه از دغدغه های اصلی نظام جمهوری اسلامی است که همواره این هدف سرلوحه فعالیت های بنیاد مسکن بوده و در این مسیر به افتخارات ارزشمندی رسیده به طوری که خدمات قابل توجهی از سوی این نهاد در راستای بهبود زندگی روستائیان ارائه شده و موجب گشته، پایداری فضاهای روستایی در ابعاد مختلف، نقش موثری در توسعه منطقه ای و ملی داشته باشد.

وی با بیان اینکه،این نهاد توسعه و عمران به ویژه در سطح روستاها نقش مهمی دارد، ادامه داد: بنیاد مسکن نقش برجسته ای در برنامه های توسعه اقتصادی و اجتماعی و ارتقای کمی و کیفی واحدهای مسکونی به ویژه در سطح روستاها بر عهده دارد.

صنعتی منفرد فعالیت‌های عمران روستایی را یکی از مهمترین و اصلی ترین اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی‌در امور کالبدی و عمران و آبادی روستاهای کشور دانست و گفت: این فعالیت‌ها با هدف ایجاد زمینه توسعه و عمران روستاها و تأمین عادلانه امکانات و هدایت فیزیکی جهت بهبود شرایط زیست محیطی نقاط روستایی در سراسر کشور به انجام می‌رسد.

مدیرکل بنیاد مسکن ادامه داد: توسعه و عمران روستاها و توجه به روستاییان از اهداف بزرگ انقلاب اسلامی می‌باشد که باید بیش از پیش به این امر مهم اهتمام داشت و به طور یقین برگزاری جلسات علمی و تخصصی در زمینه توسعه پایدار کالبدی فضایی روستایی اقدام موثر و مطلوبی در جهت همفکری و همگرایی نظرات و آرای صاحب‌نظران و متخصصان در این بخش‌ها می‌باشد که حاصل آن می‌تواند در تدوین چارچوب‌های لازم در جهت حرکت به سوی اهداف توسعه روستایی مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی اجرای طرح هادی را یکی از رویکردهای بنیاد مسکن در راستای توسعه و عمران روستاها دانست و تصریح کرد: تهیه طرحهای هادی روستایی، یکی از مسیرهای مهم تحقق توسعه محلی است که با مشارکت جامعه محلی و برمبنای ظرفیت سازی و توانمند سازی اجتماعات روستایی صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه، از مجموع ۷۱۰ روستای بالای ۲۰ خانوار استان طبق سرشماری سال ۹۵ طرح هادی برای ۷۰۲ روستا تهیه و در ۳۸۲ روستا نیز اجرا شده، اظهار کرد: همچنین برای ۵۸ روستای زیر ۲۰ خانوار نیز طرح هادی تهیه شده است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست