• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۱-۲۳
  • شناسه خبر: 13941

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان:اجرای محدودیت ترافیکی برای تردد خودروهای شخصی در زنجان

پیام ملّت-معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان گفت: برای تردد خودروهای سواری شخصی در شهرزنجان محدودیتهای تردد اجرا می شود. به گزارش”پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت” و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری ز ...

پیام ملّت-معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان گفت: برای تردد خودروهای سواری شخصی در شهرزنجان محدودیتهای تردد اجرا می شود.

به گزارش”پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت” و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان مهرداد سلطانی در جلسه جلسه شورای ترافیک استان گفت: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی و برای قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس و حفظ سلامت شهروندان زنجانی این شورا تصمیم گرفت محدودیتهایی را برای کاهش تردد خودروهای سواری شخصی در زنجان به اجرا بگذارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان افزود: از روز یکشنبه ۲۴ فروردین این محدودیتها در شهر زنجان به اجرا گذاشته می شود.

سلطانی خاطر نشان کرد: فاصله گذاری هوشمند بخشی از فاصله گذاری اجتماعی است و هفته گذشته پس از پایان تعطیلات نوروز، ما شاهد افزایش ترددهای درون شهری بودیم که این امر باعث افزایش زنجیره انتقال کرونا ویروس گردیده است. بنا به پیشنهاد ستاد استانی مدیریت مقابله با بیماری کرونا ویروس و تصویب اعضای شورای ترافیک مقرر شد رفت و آمد خودروها در شهر زنجان محدود تر شود و ریز اعمال محدویتها متعاقبا اعلام میگردد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان تاکید کرد: در استان زنجان بیماری کرونا مدیریت شده و اگر مردم به هشدارها توجه نکنند و بجای درخانه ماندن اینگونه به خیابانها بیایند احتمال دارد روند ابتلا به بیماری کرونا ویروس در زنجان افزایش یافته و به اصطلاح پیک بزند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست