• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۱-۲۵
  • شناسه خبر: 14033

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان:شهد شاخص سال ۹۹ استان زنجان معرفی شد

پیام ملّت-معاون فرهنگی هنری سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با اشاره به شهید شاخص سال ۹۹ این سازمان گفت: شهید قامت بیات به عنوان شهید شاخص سال ۹۹ این استان انتخاب شد. مسعود رمرودی در گفتگو با”پایگاه خبری-تحلیلی پیا ...

پیام ملّت-معاون فرهنگی هنری سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با اشاره به شهید شاخص سال ۹۹ این سازمان گفت: شهید قامت بیات به عنوان شهید شاخص سال ۹۹ این استان انتخاب شد.

مسعود رمرودی در گفتگو با”پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت“اظهار داشت:معرفی شهدای شاخص در زنجان و سایر شهرستان ها در راستای آشنایی و بهره‌گیری هر چه بیشتر جامعه به ویژه نسل جوان با روش و سبک زندگی این شهیدان است.

وی با اشاره به اهمیت معرفی جمعی از شهدا به‌عنوان شهدای شاخص ابراز داشت: سازمان بسیج مستضعفان هر سال در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، تعدادی از شهدا را به عنوان شهید شاخص معرفی می‌کند‌.

وی تصریح کرد:انتخاب جوان مومن و انقلابی،دارای سابقه عمل جهادی برجسته در انقلاب اسلامی،دفاع مقدس و دفاع از حریم اهل بیت،جریان ساز برای نسل جوان،جوان بودن،دارای حرکت های امیدبخش ونیز موفقیت در عرصه های علمی،فرهنگی و هنری از شاخصه های مهم انتخاب شهدای شاخص در کشور می باشد.

معاون فرهنگی سپاه استان با اشاره به اینکه باید از مستندات کافی برای معرفی از شهدای شاخص استفاده می‌شد، افزود: از ادارات مرتبط از جمله بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، نیروی انتظامی و ارتش نیز اسامی دریافت شد.

رمرودی با اشاره به اینکه پس از مطالعه و بررسی کافی شهید قامت بیات به عنوان شهید شاخص استان انتخاب شد، اظهار داشت: همچنین شهید حمید سیاهکالی مرادی شهید مدافع حرم،شهیده صدیقه رودباری شهید ترور و شهید ابومهدی المهندس به عنوان شهید شاخص جهان اسلام به عنوان شهدای شاخص بسیج مرکز معرفی و استان‌ها نسبت به معرفی و ترویج سبک زندگی این شهدا اقدام می‌کنند.

وی بیان کرد: برای معرفی هر چه بیشتر شهدای سال فعالیت های متنوعی همچون تبلیغات شهری شامل نصب بنر و تمثال شهید در مکان‌های حساس و پررفت و آمد سطح شهر، نامگذاری مکان ها به نام شهدا،آشنایی با سیره این شهیدان در حلقات صالحین،برگزاری یادواره‌هایی با محوریت شهدای سال، چاپ و توزیع کتاب مرتبط با زندگینامه شهدا، ساخت مستند زندگینامه این شهید، معرفی وصیت‌نامه شهدا در صفحه های مجازی صورت می گیرد.

رمرودی در پایان با بیان اینکه شهید شاخص هر قشر بسیج  نیز معرفی شده است،افزود:امنیت کنونی کشور نتیجه فداکاری، ایثار و از خودگذشتگی جوانان دیروز  این مرز و بوم است و همه ما باید برای حفظ انقلاب و عزت و اقتدار کشور راه آنها را ادامه دهیم.   

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست