• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۱-۳۰
  • شناسه خبر: 14136

رهبر طوماری:فعالیت نهضت سوادآموزی به صورت مجازی ادامه دارد

پیام ملّت-مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: بدنبال شیوع بیماری ویروسی کرونا کلاس های نهضت سواد آموزی نیز به صورت مجازی برگزار می شود. رهبر طوماری در گفت و گو با “خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی پیام ملّت&# ...

پیام ملّت-مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: بدنبال شیوع بیماری ویروسی کرونا کلاس های نهضت سواد آموزی نیز به صورت مجازی برگزار می شود.

رهبر طوماری در گفت و گو با “خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی پیام ملّت” اظهار کرد: با وجود شیوع بیماری ویروسی کرونا، فعالیت های آموزشی نهضت سواد آموزی استان زنجان به صورت مجازی جریان دارد و سواد آموزان روند آموزش خود را پیگیری می کنند. لازم به ذکر است که در کل مجموع سه دوره تعداد ۴ هزار و ۶۶۷ نفر جذب کلاس های نهضت سواد آموزی شدند.

وی در خصوص چگونگی آموزش سوادآموزان در فضای مجازی افزود: سوادآموزان بایستی از طریق پورتال اداره کل آموزش و پرورش استان وارد صفحه مربوطه شده و آموزش های مکمل را دریافت نمایند، در این روش آموزش دهندگان از طریق فضای مجازی به مرور دروس و ارایه تمرین و پاسخ به مشکلات درسی می پردازند.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان اظهار داشت: همچنین آموزش دهندگان با برقراری ارتباط تلفنی دروس را توضیح و تمرین هایی را به سواد آموزان می دهند.

طوماری با بیان اینکه از دیگر اقدامات نهضت سواد آموزی برای حفظ روند آموزشی در شرایط ایجاد شده تهیه بانک سوالات است ادامه داد: بانک سوالات در میان سوادآموزان توزیع می شود همچنین در کنار این سوالات، دی وی دی های آموزشی نیز بین سوادآموزان انتشار داده می شود.

وی در خصوص چگونگی آموزش کودکان استثنایی در شرایط شیوع کرونا عنوان کرد: بدنبال شیوع بیماری ویروسی کرونا و جهت رعایت سلامت مردم آموزش دانش آموزان استثنایی در فضای مجازی به همت معلمان ادامه دارد.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به سایر اقدامات اداره آموزش و پرورش در راستای تعلیم و تربیت و آموزش کودکان استثنایی ابراز کرد: از دیگر اقدامات این اداره اطلاع رسانی به والدین و دانش آموزان با نیازهای ویژه جهت استفاده از برنامه های آموزشی صدا و سیما و بهره گیری از لوح های فشرده سازمان آموزش و پرورش است.

طوماری ادامه داد: همچنین در این زمینه گروه های مجازی در شبکه های پیام رسان داخلی تشکیل شده تا فایل های صوتی و تصویری از خدمات آموزشی و توانبخشی که این گروه ها توسط همکاران بعد از تایید مدیر مدارس تشکیل می شوند منتشر شوند.

وی با اشاره به اینکه گفتنی است در بستر شبکه اجتماعی دانش آموزان (شاد) فعالیتهای آموزشی منظم تر و با کیفیت تر هم ارائه خواهد شد افزود: در حال حاضر ۱۰۰۹ دانش آموز در مدارس ویژه مشغول به تحصیل هستند.

مدیر روابط عمومی اموزش و پرورش استان زنجان خاطرنشان کرد: در حال حاضر به علت شیوع بیماری ویروسی کرونا مدارس کماکان تعطیل و آموزش از طریق فضای مجازی صورت می گیرد./ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست