• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۰۲
  • شناسه خبر: 14211

امیر ارجمندخبرداد:اجرای ۶ پروژه مصوب ستاد جهش تولید استان زنجان

پیام ملّت-شش پروژه در قالب پروژههای مصوب ستاد جهش تولید اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان به عنوان پروژههای ویژه تا پایان سال ۹۹ اجرا می شوند. به گزارش”پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت“و به ...

پیام ملّت-شش پروژه در قالب پروژههای مصوب ستاد جهش تولید اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان به عنوان پروژههای ویژه تا پایان سال ۹۹ اجرا می شوند.

به گزارش”پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت“و به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان، امیر ارجمند در راستای تحقق شعار سال جاری اظهار کرد: از شش پروژه مذکور، یک پروژه در خصوص واگذاری قطعات ناحیه صنعتی ظریفان با عنوان بازارچه صنایع دستی با همراهی و مشارکت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان و شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان، سه پروژه سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه گردشگری که شامل مجتمع گردشگری الماس غرب، مجموعه گردشگری اشراق و مجتمع خدماتی رفاهی محمدی، یک پروژه اختصاصی اداره کل در قالب صنایع دستی با عنوان شهر جهانی ملیله و در نهایت یک پروژه مشترک بین دو معاونت اداره کل، معاونت صنایعدستی و معاونت میراث فرهنگی، در خصوص تکمیل و گسترش موزه گیاهان دارویی و ایجاد بازارچه صنایع دستی در سرای ناصری بازار تاریخی زنجان بوده است.

وی گفت: این ۶ پروژه‎ براساس تاثیراتی که بر فضای اجتماعی و اقتصادی در حوزه گردشگری و صنایع دستی استان دارند در اولویت انجام ستاد جهش تولید استان تا پایان سال ۹۹ قرار گرفتند تا نشان دهنده تحقق شعار رونق تولید باشند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان افزود: مقام معظم رهبری سال جاری را به نام”جهش تولید” نامگذاری کردند و همانگونه که مقام معظم رهبری نیز در بیانات نوروزی خود فرمودند، اعتقاد بنده بر این است که شعار سال گذشته با عنوان “رونق تولید” محقق شد، این تحقق بر مبنای آمار و شاخصه‌هایی است که به صورت رسمی نیز اعلام شده است.

ارجمند افزود:در حال حاضر به یک خودباوری رسیده‌ایم که جهش تولید در شرایط سخت نیز تحقق پیدا می‌کند و می‌توانیم به کمیت و کیفیت تولیدات اضافه کنیم که امید است با بهبود شرایط کنونی بستر و زمینه این کار به شکل درست فراهم آید.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست