• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۰۲
  • شناسه خبر: 14227

اقدامات مؤثری در مؤسسه علمی رزمندگان اسلام جهت برگزاری کلاس های برخط انجام گرفته است

پیام ملّت-مدیرکل آموزش و پرورش استان به همراه مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری از روند برگزاری کلاس های برخط(آنلاین) مؤسسه علمی رزمندگان استان بازدید کردند.

پیام ملّت-مدیرکل آموزش و پرورش استان به همراه مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری از روند برگزاری کلاس های برخط(آنلاین) مؤسسه علمی رزمندگان استان بازدید کردند.

.به گزارش”پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت” ابراهیم رفیعی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان ضمن خداقوت گویی و تشکر ازمدیرمؤسسه علمی رزمندگان و کادراجرایی و دبیران این سرپرستی اظهار داشت: مؤسسه رزمندگان اسلام اقدامات خوب و مؤثری در زمینه علمی و آموزشی به صورت مجازی انجام داده است و ارسال کتابچه و جزوه و فیلم کلاس های آنلاین این موسسه به صورت رایگان به مناطق کمتر برخوردار استان یکی از اقدامات شایسته این مجموعه است.

رفیعی افزود: در ایام شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس، آموزش و پرورش استان زنجان بلافاصله وارد شد و علاوه بر آموزش های مجازی توسط همکاران پر تلاش، محتواهای مکمل به صورت ویدئو، تصویر، متن و … تولید و به طور گسترده منتشر کرد تا شاهد تعطیلی آموزش نباشیم.در همین راستا اقدام به موقع  موسسه علمی رزمندگان که قریب به ۲۰۰۰ دانش آموز ما را در خود جای داده است در برگزاری کلاس های آموزشی آنلاین قابل تقدیر است.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان هدف از این بازدید را تقدیر از زحمات ارزنده و اقدامات همکاران این مدارس در خصوص آموزش های آنلاین عنوان کرد و افزود: به منظور توسعه و رونق فعالیت های مجازی در مدارس تحت پوشش موسسه رزمندگان زنجان از هیچ کمک مالی و معنوی دریغ نخواهیم کرد.

اکبر رجبی مدیر اجرایی مؤسسه علمی رزمندگان اسلام استان به ارائه گزارش تفصیلی از عملکرد این مؤسسه در راستای کمک به نظام آموزش و پرورش کشور  به منظور جبران و رفع عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان پرداخت.

رجبی با اشاره به زیرساخت هایی که از قبل جهت برگزاری کلاس های برخط آموزشی در موسسه رزمندگان وجود داشت تصریح کرد:از همان روزهای ابتدایی  تعطیلی مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا افزایش زیرساخت به منظور ارتقاء کمی و کیفی این کلاس ها در دستور کار قرار گرفت و بحمدلله در هفته حدود ۵۰۰ کلاس آموزشی برخط در این مؤسسه برگزار میگردد و دانش آموزانی که به هر دلیل دسترسی به کلاس درس ندارند میتوانند به عنوان دانش آموز مهمان در این کلاس ها شرکت نمایند.

وی با اشاره به کسب مقام نخست دبیران این مؤسسه در سطح کشور در ارائه تدریس برتر از نظر محتوای آموزشی،پویایی کلاس،ایجاد تعامل با دانش آموز و…اعلام کرد:محتوای آموزشی کلاس ها برخط(آنلاین) از طریق لوح فشرده،کتابچه،سی دی و درگاه های ارتباطی مؤسسه و به صورت رایگان در اختیار عموم قرارخواهد گرفت.

لازم به ذکر است مدیرکل آموزش و پرورش استان و مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری با بازدید از کلاس های آنلاین درحال برگزاری در جریان کم و کیف فعالیت دبیران و دانش آموزان قرار گرفتند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست