• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۰۳
  • شناسه خبر: 14298

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد هیدج: جهش تولید نیازمند اصلاح مبنای فکری و فرهنگی است

پیام ملّت– رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد هیدج گفت: راهکار تحقق جهش تولید در اصلاح مبنای فکری و فرهنگی نهفته است. حجت الاسلام محمود جعفری در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: جهش تولید د ...

پیام ملّت– رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد هیدج گفت: راهکار تحقق جهش تولید در اصلاح مبنای فکری و فرهنگی نهفته است.

حجت الاسلام محمود جعفری در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: جهش تولید در سایه توجه به دو موضوع مهم امکان پذیر خواهد بود که یکی از این دو موضوع به تولیدکنندگان و دیگری به مصرف کنندگان باز می گردد.

وی افزود: نخست تولیدکنندگان، فعالان کارگاه ها و بنگاه های اقتصادی که درخط مقدم تولید هستند باید کالاها و تولیداتی هر چه با کیفیت تر به بازار عرضه کنند همچنین این تولیدات را با قیمتی مناسب به مردم ارائه دهند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد هیدج با بیان اینکه فرهنگ کار در میان جامعه باید به یک ارزش تبدیل شود تصریح کرد: به گونه ای که هر تولیدکننده نسبت به تولیدات خود، احساس وظیفه ای جدی داشته باشد تا تولیدات داخلی کشور در زمینه های گوناگون از کیفیت فوق العاده ای برخوردار شود.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به اینکه مردم نیز باید همچون تولیدکنندگان بیش از پیش نسبت به تولیدات داخلی کشور خود احساس مسیولیت کنند عنوان کرد: باید خرید اجناس و تولیدات ایرانی رادر اولویت کار خود قرار دهند و از خرید اجناس دیگر اجتناب کنند و با خرید کالای داخلی از تولید و کار ایرانی حمایت کنند.

وی اظهار داشت: نقش شهروندان در استفاده از تولیدات داخلی مسئله ای است که نیاز به فرهنگ سازی، تغییر و اصلاح دیدگاه ها دارد. این در گرو آن است که نظام فرهنگی کشور چگونه می ‌تواند روی فکر و ذهن مصرف‌کننده تاثیر‌گذار باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد هیدج با بیان اینکه مصرف کالاهای تولیدی داخلی به طور مثبتی بر عملکرد اقتصادی کلی اثر می گذارد و به همین دلیل رشد اقتصادی و توسعه ملی را ایجاد می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند افزود: این موضوع نیز در نهایت زمینه ساز تحقق جهش تولید خواهد شد./ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست