• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۰۳
  • شناسه خبر: 14256

رییس پلیس راه استان زنجان: افزایش ۷۰درصدی تردد در محورهای زنجان

پیام ملّت– رییس پلیس راه استان زنجان گفت: تردد در محورهای استان ۷۰ درصد افزایش یافته است. سرهنگ عباس مظفری در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: پس از برداشتن محدودیت تردد طرح فاصله گذری ...


پیام ملّت– رییس پلیس راه استان زنجان گفت: تردد در محورهای استان ۷۰ درصد افزایش یافته است.

سرهنگ عباس مظفری در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: پس از برداشتن محدودیت تردد طرح فاصله گذری اجتماعی تردد در محورهای استان افزایش بسیاری یافته است.

وی اظهار داشت: در پی شیوع بیماری ویروسی کرونا و تعریف و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی حدود ۲۵۰ مورد اعمال قانون در این خصوص صورت گرفت.

رییس پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه در طول اعمال طرح فاصله گذاری اجتماعی تعداد ۱۰۰ مورد خودرو توقیف و به پارکینگ فرستاده شد افزود: علت این امر تخلف خودروها مذکور در اجرای طرح گفته شده بود.

مظفری عنوان کرد: فاصله گذاری اجتماعی در محورهای استان از جمله اتوبان زنجان- قزوین، محور طارم و محور تهم اجرا شد و دراین محورها از تردد خوروها غیربومی به استان ممانعت به عمل آمد.

وی با بیان اینکه در طرح فوق تنها به خودروهای بومی، حامل مواد غذایی و کالاهای مود نیاز مردم، تانکرهای حامل سوخت و خودروهای امداد و نجات اجازه ورود به استان داده می شد ادامه داد: براساس قانون خوروهای توقیف شده به مدت یک ماه در پارکینگ به سر می بردند.

رییس پلیس راه استان زنجان تاکید کرد: اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با هدف مقابله با بیماری ویروسی، رعایت سلامتی مردم و قطع زنجیره انتقال آن با قاطعیت اجرا شد. /ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست