• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۰۴
  • شناسه خبر: 14309

شناسنامه دار کردن اراضی ،گامی موثر در جهت مقابله با تصرفات و ساخت و سازهای غیر قانونی است.

پیام ملّت- رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت:با نگاه انقلابی و حرکت جهادی عرصه خدمت رسانی و تلاش برای رفع مشکلات حقوقی و قضایی مردم در کلیه حوزه های قضایی استان در سال۹۹ با قوت اجرا خواهد شد.

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان زنجان،حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در سفر یک روزه به شهرستان طارم و دادگاه بخش چورزق، هدف از این سفر را در جهت بررسی مشکلات حوزه های قضایی طارم و بخش چورزق و پیگیری مصوبات سفر ریاست قوه قضاییه بر شمرد.

وی افزود :شهرستان طارم و بخش چورزق به لحاظ برخورداری از آب و هوای بسیار خوب و زمین های حاصلخیز برای کشاورزی می باشند، لذا دستگاه قضایی استان در سال جهش تولید حمایت از تولید و کشاورزان دستور کار خود قرار خواهد داد.

رییس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به گزارش دادستان طارم مبنی بر مبارزه جدی تصرفات با ساخت و ساز های غیر قانونی در این شهرستان ،ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته خاطر نشان کرد : در واقع امروز ما در شهرستان طارم با مقوله تغییر کاربری مواجه نیستینم، اما تصرفات وساخت و ساز های غیر مجاز در حریم ها در این حوزه قضایی وجود دارد که بایستی اقدامات نظارتی و برخورد قاطع با متخلفان امر صورت بگیرد .

حجت الاسلام صادقی نیارکی در ادامه اقدامات پیشگیرانه از جمله شناسنامه دار کردن اراضی در شهرستان طارم را گامی موثر در جهت مقابله با تصرفات و ساخت و سازهای غیر قانونی اراضی بیان کرد.

رییس کل دادگستری استان در این دیدار ضمن استماع گزارش و اقدامات سال گذشته توسط مسئولین حوزه های قضایی از اجرای برنامه ها و سیاستهای قوه قضاییه در سال۹۹ در کلیه حوزه های قضایی از جمله الکترونیکی کردن دادرسیها و مبارزه با فساد خبر داد.

رییس شورای قضایی استان در این سفر ضمن بازدید و بازرسی از کلیه شعب دادگستری ، دادسرا و شورای حل اختلاف در دیدار جدا گانه با رییس دادگستری ، دادستان ماهنشان و رییس دادگاه بخش چورزق از زحمات و تلاشهای انجام شده تقدیر و در ادامه در راستای رسیدگی به مشکلات قضایی و حقوقی مردم دیداری چهره به چهره با تعدادی از مراجعین و همچنین برای بررسی مشکلات کارکنان این حوزه های قضایی پای صحبتهای آنها نشست .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست