• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۰۴
  • شناسه خبر: 14329

۳ هزار بسته معیشتی در بین اقشار آسیب دیده توزیع شده است

پیام ملّت-سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان رزمایش همدلی و کمک مومنانه را با آماده سازی و توزیع ۳ هزار بسته معیشتی  برای کمک به محرومین این استان آغاز کرد. سید شمس الدین موسوی؛معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی(عج) استان ز ...

پیام ملّت-سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان رزمایش همدلی و کمک مومنانه را با آماده سازی و توزیع ۳ هزار بسته معیشتی  برای کمک به محرومین این استان آغاز کرد.

سید شمس الدین موسوی؛معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در گفت وگو با خبرنگار«پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت»با اشاره به اینکه پس از سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز نیمه شعبان و لزوم حمایت از اقشار ضعیف و نیازمند، سپاه و بسیج لبیک‌گویان، درصدد اجرای فرمان رهبر انقلاب برآمدند،اظهار داشت: پس از جلسات هماهنگی در سپاه استان ،رزمایش کمک مومنانه در استان از ۲۳ فروردین با رمز یا صاحب الزمان (عج) به منظور شناسایی افراد کم بضاعت و کم برخوردار آغاز شد.

وی با بیان اینکه پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج استان تا کنون ۳۰ هزار خانوار نیازمند را شناسایی شده اند تصریح کرد:خانواده هایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی شده اند شناسایی و بسته های معیشتی توسط پایگاه های مقاومت بسیج محلات در بین این عزیزان توزیع می شود.

وی از توزیع بسته های معیشتی رزمایش مومنانه در طی سه مرحله در استان خبرداد و بیان داشت: در مرحله نخست بیش از ۳هزار بسته معیشتی برای توزیع میان نیازمندان توسط خیرینی نظیر شرکت ایران ترانسفو و بسیجیان تهیه شده است.

موسوی تاکید کرد: هر بسته معیشتی به ارزش ۳۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومان شامل گوشت گرم،گوشت مرغ،برنج،خرما،قند ،رب و ماکارونی میباشد.

این مسئول یادآور شد: مرحله دوم و سوم این رزمایش به ترتیب در ۱۵ ماه مبارک رمضان مصادف با سالروز ولادت با سعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و عید سعید فطر برگزار می‌شود.

 موسوی با اشاره به اینکه این رزمایش با هدف کمک به رفع مشکلات معیشتی افرادی متضرر در اثر کرونا، و در راستای اجرایی کردن منویات رهبری و ترویج فرهنگ احسان و انفاق همگانی در این شهرستان انجام می شود،بیان داشت:تمام تلاش ما با تاسی از سیره ائمه معصومین (ع) حفظ شأن و کرامت نیازمندان است و همه عوامل، دقت لازم را در این امر خواهند داشت که البته گزارش چنین اقداماتی با هدف تشویق سایر افراد جامعه و کارکنان به این امر خیر و خداپسندانه می باشد.

وی همچنین از ذبح قربانی در محل سپاه استان خبر داد و افزود:این اقدام خداپسندانه به همت پاسداران سپاه استان تامین شده و در بین نیازمندان توزیع می شود.معاون اجرایی سپاه استان در پایان اذعان کرد: در کنار مردم عزیز به خصوص محرومین جامعه هستیم و تمام تلاش خود را برای کمک و همکاری با آنها به کار خواهیم بست.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست