• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۰۶
  • شناسه خبر: 14385

برنامه های قرآنی رمضان فضای مجازی را عطرآگین می کند/مساجد فعلا بازگشایی نمی شوند

پیام ملّت - مسئول امور قرانی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان گفت: برنامه های قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

مهدی نوروزی در گفت و گو با خبرنگار « پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت » اظهار کرد: برنامه های قرانی ویژه ماه مبارک رمضان به علت استمرار شیوع بیماری ویروسی کرونا به صورت غیرحضوری فضای مجازی را متبرک خواهند کرد.

وی افزود: در پی شیوع بیماری فوق در راستای مقابله با این بیماری منحوس از ایجاد مراکز تجمعی ممانعت به عمل آمد به همین علت برگزاری برنامه های قرانی ماه رمضان نیز غیر حضوری و در قالب شبکه های مجازی و تلویزیونی خواهد بود.  تبلغیات برنامه های قرانی مذکور نیز از طریق شبکه های تلویزیونی صورت خواهد گرفت.

مسئول امور قرانی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان در خصوص برنامه های ماه نزول قران عنوان کرد:  با توجه به حلول ماه مبارک رمضان برنامه های قرانی خاص این ماه از جمله ترتیل خوانی، جزخوانی و مطرح کردن مباحث عقیدتی، احکام،  تفسیر و غیره از طریق شبکه های مجازی و شبکه های تلویزیونی برگزار می شود.

نوروزی اظهار داشت: تاریخ برگزاری برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان از امروز شنبه ۶ اردیبهشت ماه از طریق شبکه های استانی اشراق و شبکه های سراسری خواهد بود. به عبارتی  این برنامه ها از طریق شبکه اشراق و سایر شبکه ها بر اساس برنامه زمانی مشخص اعلام شده پخش خواهند شد.

وی با بیان اینکه مساجد نیز با حلول ماه مبارک رمضان به علت استمرار شیوع بیماری ویروسی کرونا بازگشایی نشده است تصریح کرد:  زمان بازگشایی آنها نیز تاکنون مشخص نشده است و ممکن است که تا پایان ماه مبارک رمضان نیز باگشایی نشود. /ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست