• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۰۹
  • شناسه خبر: 14508

در ۲۰ کیلومتر از نقاط مه گیر آزاد راه زنجان- قزوین روشنایی نصب می شود

پیام ملّت- مدیر کل راه داری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: پیام ملّت- مدیر کل راه داری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: باتوجه به اینکه آزاد راه زنجان - قزوین درمسیر کریدور غرب به شرق قرار دارد، ارتقاء ایمنی در ...

به گزارش «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» و به نقل از روابط عمومی سازمان راه داری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، عبدالحسین علی اکبری در ارتباط با برنامه‌های عملیاتی در آزاد راه زنجان-قزوین درسال جاری اظهار داشت: مجوز لکه گیری و روکش آسفالت آزادراه زنجان –قزوین در دو باند رفت و برگشت تا سقف اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال، دریافت شده است.

علی اکبری افزود: درسال گذشته عملیات لکه گیری هندسی مقطعی در کیلومترهای ۵۰ تا ۱۰۰ باند جنوبی آزادراه به میزان ۲۰ هزارتن آسفالت و همچنین لکه گیری هندسی به میزان ۲۵ هزارتن آسفالت در کیلومتر صفر تا ۳۵ هردوباند شمالی و جنوبی اجرایی شد و درسال جاری نیز اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در مقاطعی از کیلومترهای صفر تا ۱۰۵ هردو باند آزادراه زنجان- قزوین در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان زنجان با بیان این که با پیگیری‌های انجام شده، مجوز برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار پروژه لکه گیری و روکش آسفالت آزادراه زنجان-قزوین درهر دو باند رفت و برگشت ازدفتر نگهداری راههای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اخذ شده است ابراز داشت: اعتبار این پروژه تا سقف ۳۵۰ میلیارد ریال پیش بینی شده است که پس از تکمیل مطالعات و ارزیابی های میدانی و تهیه پلان لکه گیری و نقشه نواری مقاطع دارای خرابی شدید و از طریق برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار در سال جاری و سال آینده طبق ضوابط و مقررات انجام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: باتوجه به اینکه این آزادراه درمسیر کریدور غرب به شرق قرار دارد، ارتقا ایمنی در آن از اهمیت ویژه‌ای برخورداراست ودر همین راستا نصب بلوک مفصلی میانه راه و اجرای روشنایی نقاط مه گیر نیز درحال انجام است.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان زنجان با بیان این که ازجمله برنامه‌های مهم این اداره کل نصب ۱۱۰ کیلومتر بلوک مفصلی بتنی با اعتباری بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال در آزادراه مذکور است ادامه داد: تاکنون ۴۱ کیلومتر آن توسط دو پیمانکار طرف قرارداد انجام و درسال جاری نیز ادامه خواهد یافت.

علی‌اکبری یادآور شد: احداث روشنایی ۳۰ کیلومتر در نقاط مه گیر آزادراه زنجان –قزوین با اعتباری بالغ بر۱۲۰ میلیارد ریال در دستور کار قرار دارد که ۱۰ کیلومترآن درسال ۹۸ به اتمام رسیده است و در سالجاری نیز ادامه خواهد داشت.​

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست