• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۱۰
  • شناسه خبر: 14588

آغاز توزیع ۱۲۰۰ بسته معیشتی سپاه بین نیازمندان با حضور فرماندار تکاب

پیام ملّت- فرماندار تکاب گفت: ۲هزار بسته معیشتی پویش همدلی با ابتکار استاندار آذربایجان غربی به زودی در تکاب توزیع می شود.

محمود زمانی، فرماندار تکاب در گفت و گو با «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» افزود:در اقدامی مناسب و با ابتکار استاندار محترم آذربایجان غربی پویش همدلی کمک به نیازمندان در استان راه اندازی گردید و بر اساس آن ۲هزار بسته معیشتی و اقلام غذایی جهت توزیع بین خانواده های آسیب دیده از کرونا در تکاب تهیه شده و بزودی به شهرستان ارسال و توزیع خواهد شد.

زمانی تصریح کرد: تهیه و توزیع ۱۲۰۰ بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند در قالب کمک های مومنانه توسط سپاه و بسیج اقدامی قابل تقدیر است.

فرماندار تکاب گفت: در روزهای قبل به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان همزمان با برگزاری رزمایش همدلی و کمک های مومنانه نیز ۸۰۰ بسته معیشتی با تلاش و مشارکت نهادهای مذهبی از جمله دفتر امام جمعه محترم، اداره اوقاف معادن و خیّران بین خانواده های نیازمند و کم بضاعت توزیع شده است.

وی تصریح کرد: کمیته حمایتی و اقتصادی ستاد مقابله با کرونا در زمینه تامین نیازهای خانواده های آسیب دیده از این بیماری همچنان با تلاش های نهادهای مختلف از جمله سپاه و ادارات کار، تعاون و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت، کمیته امداد، بهزیستی، تعاون روستایی، معادن و خیّران فعالیت می کند.

زمانی افزود: تاکنون پنج هزار بسته معیشتی با تلاش نهادهای مختلف، خیران و کمیته حمایتی ستاد مقابله با کرونا بین نیازمندان توزیع شده است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست