• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۱۰
  • شناسه خبر: 14625

اهتمام دستگاه قضایی استان برای اجرای مصوبات سفر ریاست قوه قضاییه به استان

پیام ملّت -رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: انتظار ما از کلیه سازمانها و حوزه های قضایی استان اجرای دقیق برنامه های ابلاغی از مرکز در حوزه های تحت امر می باشد.

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» و به نقل از روابط عمومی دادگستری زنجان،حجت الاسلام  اسماعیل صادقی نیارکی در جلسه شورای معاونین و  قضایی استان زنجان با تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت:اجرای برنامه های تدوین شده بایستی در طول سال با رعایت جدول زمانبندی شده همراه باشد نه اینکه برنامه ها به پایان سال موکول گردد  ، لذا رصد ماهانه از میزان اجرای برنامه ها مورد توجه قرار گیرد تا بتوانیم تا پایان سال از برنامه ها عقب نمانیم.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به وجود نگرانیهای بعد از کرونا در مجموعه دستگاه قضایی استان گفت :البته این نگرانی ها در استانها متفاوت است، اما به هر حال ما بعد از کرونا  استان  با حجم قابل توجهی از پرونده ها در استان مواجه خواهد شد که برنامه ریزی و اقدامات لازم مدیریتی این حجم از ورودی پرونده ها نیازمند  همکاری و همراهی کلیه مجموعه ها می باشد و نباید به هیچ عنوان حقوق عمومی مردم و جامعه تضییع شود.

حجت الاسلام صادقی نیارکی در ادامه از برگزاری جشن گلریزان در کلیه حوزه های قضایی استان خبر داد  و تصریح کرد : درسال گذشته جشن گلریزان در هشت حوزه قضایی استان  برگزار شد، که با برنامه ریزیهای انجام شده امسال در کلیه حوزه های ۱۳ گانه  قضایی استان آنهم  بصورت غیر حضوری و مجازی برگزار خواهد شد ،که امیدواریم  امسال با شرایط حاکم در جامعه و اعمال محدودیتهای کرونایی شاهد افزایش کمک های مردمی و افزایش آزادی قابل توجهی از محکومان جرایم مالی غیر عمد در استان باشیم.

وی از ایجاد زیر ساختهای لازم برای اجرایی کردن دادرسی الکترونیکی در کلیه حوزه های قضایی استان تا پایان سال خبر داد و بر اهتمام همه روسا و دادستانها و قضات  تاکید کرد.

رئیس کل دادگستری استان از اجرای دقیق مصوبات سفر ریاست قوه قضاییه به استان خبر داد و افزود : در این راستا بیش از ۳۰۰۰ متر بنا از جمله توسعه دادسرای زنجان ،ساختمان شورای حل اختلاف و خانه های سازمانی   در حال احداث می باشد .

لازم به ذکر است در ابتدای جلسه اعضای شورای قضایی  ضمن ارائه گزارشی از اقدامات سال گذشته ، برنامه های  تدوینی مجموعه خود در سال ۹۹  تشریح کردند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست