• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۱۱
  • شناسه خبر: 14675

جشنواره بین المللی غذای اکو- جاده ابریشم زنجان به تعویق افتاد

پیام ملّت - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان از به تعویق افتادن برگزاری ششمین جشنواره غذای اکو-جاده ابریشم به دلیل شیوع بیماری کرونا خبر داد.

 به گزارش«پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان، امیر ارجمند، اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار بود  از ۷ تا ۹ خرداد ماه امسال ششمین جشنواره بین المللی غذای اکو– جاده ابریشم در زنجان برگزار شودکه در پی شیوع جهانی ویروس کرونا و دورنمای نامشخص نسبت به بهبودی اوضاع در سطح جهان، پس از بررسی‌های مختلف درباره محدودیت‌های به‌عمل آمده در بیشتر کشورهای درگیر برگزاری این جشنواره به تعویق افتاد.

 وی در مورد زمان جدید برگزاری جشنواره نیز گفت: تاریخ دقیق پس از بررسی های لازم و رایزنی با وزارت خانه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و ستاد پیش گیری از کرونا ، اعلام خواهد شد و تصمیم برآن شد که با هدف ه باشکوه‌تر برگزار شدن جشنواره بین المللی غذای اکو- جاده ابریشم به عنوان یکی از مهم‌ترین رویداد میراث فرهنگی ایران می­باشد.

ارجمند بیان داشت: جشنواره غذای اکو- جاده ابریشم  جزو جشنواره‌های بین‌المللی است که از بهمن ماه سال گذشته در تقویم رویدادهای فرهنگی استان پیش‌بینی شده بود.

ارجمند در پایان تاکید کرد:دیگر اطلاعات مربوط به جشنواره متعاقبا از کانال‌های رسمی این رویداد اطلاع‌رسانی خواهد شد. امیدواریم  که به زودی شاهد روند نزولی شیوع و در نهایت از بین رفتن این ویروس در جهان باشیم.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست