• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۱۱
  • شناسه خبر: 14674

۱۳ هزار مشترک گاز طبیعی جذب شد

پیام ملّت - مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه طی سال ۹۸ نزدیک به ۱۳ هزار مشترک گاز طبیعی در استان زنجان جذب شده است گفت: به صورت دقیق تر جذب ۱۲ هزار و ۸۶۷ مشترک جدید گاز طبیعی صورت گرفته است.

موسی احمدلو در گفت و گو با خبرنگار « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت » با اشاره به اینکه مشترکین مذکور در بخش های مختلف خانگی، تجاری و صنعتی جذب شده اند اظهار کرد: مجموع مشترکین گاز در استان با جذب این تعداد مشترک به ۳۴۸ هزار و ۶۶۳ مشترک افزایش یافته است.

وی افزود: در تامین گاز شهروندان تاکنون بیش از ۶ هزار و ۷۳۱ کیلومتر شبکه گذاری، ۵۹۱ کیلومتر خط انتقال و نصب نزدیک به ۱۸۷ هزار و ۶۶۰ انشعاب انجام شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان در خصوص آسیب کرونا بر حوزه گاز استان زنجان تصریح کرد: تعطیلی برخی از پروژه های گازرسانی و کند شدن روند پروژه ها، افزایش بدهی گازبهای مصرفی مشترکین در بخش های مختلف خانگی، تجاری و صنایع از جمله این آسیب ها بوده است.

به گفته احمدلو حذف کنتور خوانی و عدم دسترسی دقیق تر به میزان مصرف گاز مشترکین از جمله سایر آسیب های بیماری منحوس کرونا بر حوزه گاز استان زنجان محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه در این شرایط حساس باتوجه به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی امکان استفاده از تمام پرسنل فراهم نبوده است افزود: شرکت گاز استان پیگیر فراهم کردن تسهیلات لازم برای ارائه خدمات الکترونیکی و غیرحضوری بوده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه گازبهای مشترکین خانگی همه اقلیم ها تا ۱۵ اردیبهشت ماه ۹۹ بر مبنای فصل سرد محاسبه می شود ادامه داد: این طرح با پیشنهاد شرکت ملی گاز ایران، وزارت نفت و با تصویب هیات دولت و به منظور تعیین الگوی مصرف گاز طبیعی در بخش خانگی اجرا می شود.

احمدلو اظهار داشت: با اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها بهای گاز بسته به فصل و منطقه متفاوت است و در فصل های سرد گاز ارزان تر از فصل های گرم در اختیار مشترکین قرار می گیرد که بر اساس این قانون ۶ ماه از سال فصل سرد محسوب می شود. /ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست