• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۱۳
  • شناسه خبر: 14801

اجاره بهای فروردین ماه واحدهای فناور زنجان بخشوده می شود

پیام ملّت - رئیس پارک علم و فناوری زنجان گفت: اجاره بهای فروردین ماه واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان بخشوده خواهد شد.

به گزارش «پایگاخ خبری- تحیلیی پیام ملّت» و به نقل از روایط عمومی پارک علمک و فناوری استان زنجان، مرادخانی با بیان اینکه پارک علم و فناوری استان زنجان، آخرین پارک استانی تأسیس شده در کشور بوده و تازه تاسیس است، اظهار کرد: برای حمایت از هسته ها و واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان در رابطه با اخذ اجاره بها ماهیانه از ابتدای تأسیس خود تا پایان سال ۹۸، مساعدت های لازم را  در صورت نیاز به شرکت های فناور را ارائه کرده است.


وی با بیان اینکه مساعدت های لازم به شرکت های فناور حتی مشتمل بر تنفس و یا تخفیف در پرداخت اجاره بها نیز بوده ، افزود: شیوع ویروس کرونا در استان عملکرد، شرکت های فناور را دچار اختلال کرده است.


مرادخانی خاطر نشان کرد: در صورت تعیین و تکلیف بدهی های معوقه توسط شرکت های فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان، پارک استان در نظر دارد با توجه به شیوع کووید ۱۹ اجاره بها واحدها در سه ماه اول سال جاری بر مبنای سال ۹۸ محاسبه شود و اجاره بهای فروردین ماه نیز بخشوده خواهد شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست