• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۱۳
  • شناسه خبر: 14818

نعمت گاز، گرمابخش ۸۷٫۹ درصـد جمعیت روستایی

پیام ملّت - مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه با تلاش ها و اقدامات صورت گرفته هم اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری یا به عبارتی ۲۱ شهر استان از نعمت گاز برخوردار هستند گفت: این در حالی است که ۸۷٫۹ درصـد جمعیت روستایی ...

موسی احمدلو در گفت و گو با خبرنگار « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت » با بیان اینکه همه ۲۱ شهر و ۵۹۱ روستاي استان از گاز طبيعي برخوردار هستند اظهار کرد: این موضوع در پی زحمات و تلاش های صورت گرفته برای مردم فهیم زنجان به وقوع پیوسته است. هم اینک میتوان اذعان کرد که بيش از  ۴۱۸ هزار خانوار زنجاني از نعمت گاز طبيعي بهره مند هستند.

وی در خصوص اولویت های شرکت گاز در سال جدید که مزین به شعار جهش تولید شده افزود: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال جهش تولید نامگذاری شده، اقدام در راستای تولید پایدار و مستمر گاز و مسئولیت های اجتماعی نیز حفظ سطح سلامت کارکنان ضروري است.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه لزوم برنامه ریزی فشرده برای افزايش سرعت روند اجراي پروژه ها و استمرار خدمات گازرساني همراه با سلامت کارکنان از جمله اولویت های شرکت گاز است ادامه داد: همچنین بهره وری و توانمند سازی نیروی انسانی، استفاده بهینه از این منابع، ایجاد فضای صمیمی برای بهره وری بیشتر کار و افزایش و پایداری تولید را می توان از برنامه های اصلی شرکت گاز استان در سال جاری برشمرد.

احمدلو با بیان اینکه گسترش خدمات الكترونيك و ارائه هر چه بهتر خدمات غير حضوري به مشتركين محترم از جمله سایر برنامه های این شرکت محسوب می شود عنوان کرد: گفتني است، پیگیری اجرای پروژه های زیر ساختی (خطوط انتقال گاز طبیعی) بخش تولیدی و صنعتی از جمله برنامه های عملیاتی کوتاه مدت یکساله شرکت گاز استان زنجان  در سال ۱۳۹۹ است.

وی درخصوص سایر برنامه عملیاتی کوتاه مدت و یکساله شرکت گاز استان زنجان در سال ۹۹ می افزاید: جایگزینی گاز طبیعی با سایر سوخت های میان تقطیر، به منظور کمک به کاهش هزینه تمام شده در بخش تولید، پیگیری اجرای پروژه اقتصاد مقاومتی در راستای توسعه گازرسانی (بخش خانگی ، عمومی و صنعتی)، بهبود و توسعه خدمات قابل ارائه به مشترکین گاز و بهسازی زیر ساختهای ارائه خدمات از جمله سایر برنامه های شرکت گاز در سال جدید است.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان از اعطا فرصت سه ماه براي پرداخت قبوض مشتركين گاز خبر داد و افزود: شرکت گاز با توجه به همه‌گیری بیماری کرونا، جهت رعایت حال مشترکین خود و عدم خروج آنان از منزل، بر اساس اعلام شركت ملي گاز، اقدام به اين طرح كرد كه مردم تا سه ماه می‌توانند قبض گاز خود را پرداخت نکنند.

احمدلو با بیان اینکه البته اين فرصت ۳ ماهه شامل مشترکین بدهکار نیز می‌شود ادامه داد: لازم به ذکر است که توصیه این بوده است که مشترکین عزیز در صورت تمکن مالی، قبض خود را بپردازند تا مبالغ پس از سه ماه، انباشته نشود.

وی به راه ‌اندازی نرم ‌افزار موبایلی خدمات الکترونیکی گاز زنجان اشاره و عنوان کرد: از ديگر اقداماتي كه به منظور توسعه خدمات غيرحضوري و در راستای افزایش سطح رضایتمندی مشترکین انجام شد، راه اندازی نرم افزاری در جهت سهولت اطلاع رسانی برای مشترکین محترم بوده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه در کنار این نرم افزار، سامانه الکترونیکی شرکت گاز استان زنجان برای مشترکین استان طراحی شد افزود: مشترکین می توانند با ورود به سایت شرکت گاز استان زنجان، به آدرس www.nigc-zanjan.ir نرم افزار اندرويدي شركت گاز زنجان را دانلود كنند.

احمدلو با اشاره به اینکه اين اپلیکیشن قابل ‌نصب بر روی گوشی‌های تلفن همراه بوده و مشترکين محترم همچنين می‌توانند براي دريافت خدمات الکترونیکی شرکت و امکانات خدماتي بيشتر، به آدرسzanjan.artadata.ir مراجعه كنند اظهار داشت: این نرم افزار خدماتي مانند اعلام کارکرد کنتور، آخرین پرداختی های قبوض، نمایش آخرین بدهی مشترک، قبوض صادره از طرف شرکت گاز، مدیریت شماره اشتراک، دریافت پیام خدمات انجام شده، تغییر شماره موبایل برای یک اشتراک و ارتباط با وب سایت سامانه خدمات الکترونیکی شرکت گاز استان زنجان را ارائه مي دهد. /ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست