• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۱۴
  • شناسه خبر: 14854

هیچ مسأله ای مهم تر از مسائل مردم نیست

پیام ملّت-استاندار قزوین گفت: توسعه نهادهای مدنی یکی از راه‌های موفقیت کشور است.

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» و به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین، در جلسه مشترک با شورا و شهرداری قزوین، معاون عمرانی، فرماندار، مدیر کل امور شهری استانداری و مدیران شهری قزوین با اشاره به هفته شوراها گفت: در روایات ائمه و دین ما تاکید بسیاری بر امر شورا انجام شده است. هر کجا امر شورا حاکم شود سرعت انجام‌کار بیشتر می شود، شورا امری ارزشی و برخواسته از توصیه الهی است.

استاندار قزوین با تاکید بر این که «بار مسئولیت بسیار مهم است هرچقدر کار شورا دقیق تر و فراگیرتر باشد، جایگاه اعضا را رفیع تر می کند»، تصریح کرد: یکی از راه های موفقیت هر کشوری توسعه نهادهای مدنی و مشارکت‌ مردم است،بنابراین باید از نهادها بیشتر بهره برد. ما برای ورود به توسعه یافتگی نیازمند نهادسازی هستیم.

استاندار قزوین با تاکید بر این موضوع که شورا باید با تصویب قوانین مناسب، خدمات به مردم ارائه دهد و عملکردش باعث اعتماد مردم شود، تصریح کرد: در این مسیر باید از حواشی دوری کرد تا حقوق مردم تضعیف نشود. همچنین باید با تشکیل کمیته های پیگیری بسیاری از مسائل با شورای عالی شهرسازی را حل کرد.

استاندار قزوین در ادامه با اشاره به «معضلات محله دباغان» گفت: مشکلات این محله باید هر چه زودتر حل شود زیرا هیچ مساله ای مهم تر از مسائل مردم نیست. باید مسائل دسته بندی و اولویت بندی شوند.

جمالی پور همچنین تصریح کرد: برای بافت فرسوده، موضوع ترافیک و نواحی منفصل باید تصمیمات ویژه گرفته شود. همچنین زودتر باید تکلیف سایت محمد آباد روشن شود. تعیین تکلیف این سایت خواست مردم است و در همه مسائل باید به مصالح مردم توجه کنیم و با عقلانیت چالش های مهم‌‌ قزوین را حل کنیم.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست