• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۱۹
  • شناسه خبر: 15275

کرونا با تمام خطرات و تهدیداتش مزایا و پیامدهای مثبتی در شهرستان خدابنده داشت

پیام ملّت- فرماندار خدابنده گفت:عدالت اجتماعی در بهداشت، نوسازی و تقویت نیروی انسانی عامل موفقیت در مقابله با ویروس کرونا است و با تمام مخاطرات، این ویروس پیامدهای مثبتی هم داشت.

ایوب بیگدلی در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» با اشاره به تحریم‌های اعمال شده علیه کشور گفت: کادر درمانی بسیار فداکارانه تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم ما مردم روزهای سخت هستند افزود: رعایت مقررات فاصله‌گذاری اجتماعی همچنان اهمیت بالایی در مهار این بیماری دارد.

فرماندار خدابنده خاطر نشان کرد: ویروس کرونا باهمه خطرات و تهدیداتش مزایا و پیامدهای مثبتی در شهرستان خدابنده داشته است که از جمله آن ها کاهش حدود ۳۰ درصدی مصرف سوخت بنزین نسبت به سال گذشته بوده است.

وی ادامه داد: افزایش فعالیت‌های انسان دوستانه در اکثر صنوف خصوصا خیرین شهرستان خدابنده که یکصد تخت بیمارستانی را با مبلغ حدود یک میلیارد تومان تجهیز کردند از سایر پیامد ها بوده است.

به گفته بیگدلی، اطلاع‌رسانی نحوه رعایت بهداشت فردی و فاصله گذاری اجتماعی از طریق نصب پلاکارد، بنر و توزیع پوستر در سطح شهرستان و رعایت بهداشت فردی و کسب اطلاعات ویژه در این راستا بسیار اثر گذار بوده است.

فرماندار خدابنده با بیان این که تهیه و توزیع ۱۸۰۰ بسته کمکی به ارزش ریالی ۳۶۰ میلیون تومان به نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه با همکاری سپاه ناحیه خدابنده، خیرین، دستگاه‌های اجرایی با محوریت ائمه محترم جمعه انجام گرفت گفت: گندزدایی معابر شهری و روستایی توسط شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به صورت مستمر و توزیع ماسک دستکش در بین خانوارهای ساکن شهرستان نیز انجام شد./ ب

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست