• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۲۱
  • شناسه خبر: 15376

۸ کیلومتر از مسیر روستایی شهرستان طارم آسفالت ریزی می شود

پیام ملّت- فرماندار طارم گفت: در راستای تحقق شعار امسال، ۸ کیلومتر از راه های روستایی شهرستان در قالب طرح جابر آسفالت ریزی خواهد شد.

ستار صفری در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۹ به نام جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری، اظهار داشت: در راستای تحقق شعار امسال، ۸ کیلومتر از راه های روستایی شهرستان در قالب طرح جابر آسفالت ریزی خواهد شد.

وی با بیان این که بایستی از تمامی ظرفیت های شهرستان استفاده شود، افزود: باید از مشارکت مردمی، خیرین و همکاری های بین بخشی برای بهسازی و زیرسازی راه های روستایی که امکان آسفالت ریزی دارند استفاده شود تا بتوانیم از این ظرفیت در شهرستان بهره ببریم.

فرماندار طارم گفت: بناست از محل ظرفیت ایجاد شده، ۳ کیلومتر از راه روستای زرده، ۵ کیلومتر راه روستای کلوج آباد و ۳ کیلومتر راه روستای سرخ آباد آسفالت ریزی شود.

شهرستان طارم در انتهای جاده ای با پر پیچ و خم با مناظر زیبا، دلنواز و در کنار آثار تاریخی ارزشمند و بی بدیل استان زنجان به دلیل بهره مندی از سرسبزی ناحیه خزری و هوای کوهستانی خود، یکی از بی نظیرترین شهرهای ایران به لحاظ زیبایی است و در خود آثار تاریخی و طبیعی فراوانی را جای داده است. /ب

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست