• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۲۲
  • شناسه خبر: 15482

پروژه چهار خطه زنجان-بیجار تا زرین آباد تکمیل می شود

پیام ملّت-فرماندار شهرستان ایجرود با بیان اینکه احداث چهار خطه زنجان-زرین آباد-بیجار پروژه اولویت دار شهرستان ایجرود است، گفت: تکمیل پروژه مذکور تا شهرستان زرین آباد پیش از پایان نیمه اول سال در دستورکار قرار گرفته است.

باب الله فتحی در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: اجرای پروژه چهارخطه مسیر زنجان-زرین آباد-بیجار تا شهر زرین آباد در حال اجرا است که ۶ حدود کیلومتر آن اتصال پیدا کرد و حدود ۶ کیلومتر آن نیز آماده اتصال است.

وی با اشاره به اینکه که حدود ۷ کیلومتر دیگر از پروژه چهارخطه مسیر زنجان-زرین آباد- بیجار نیز در دست اجرا است، ادامه داد: تکمیل این پروژه پیش از پایان نیمه اول سال و مصادف با هفته دولت یکی از اولویت شهرستان ایجرود است.

فرماندار شهرستان ایجرود با بیان اینکه تأمین آب شرب سالم و بهداشتی برای روستاها و ۲ شهر شهرستان نیز از دیگر پروژه های اولویت دار شهرستان ایجرود است، عنوان کرد: موضوع اجرای خط ریلی و اتصال راه آهن زنجان به سمت کردستان نیز که سال پیش استارت آن خورده شد از دیگر برنامه هایی است که در دستور کار قرار گرفته است.

فتحی در خصوص هدف اجرای خط ریلی فوق ادامه داد: هدف اصلی این خط ریلی حمل و نقل بار و نه مسافر است. در این رابطه نیز بارهایی که قابلیت حمل و نقل ریلی داشته باشد، احصا شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال تلاش می شود که پتروشیمی نیز وارد فاز عملیاتی شود چراکه پیگیری هایی توسط خود شرکت، استاندار در این خصوص صورت گرفته است، تأکید کرد: امید است که پتروشیمی تا پایان سال وارد فاز عملیاتی خود شود. گفتنی است که سرمایه گذاری توسط بخشی از مردم در آن صورت گرفته و بخشی از اراضی دارای قابلیت کشت در اختیار شرکت گذاشته شد.

فرماندار ایجرود عنوان کرد: در حوزه شیلات نیز شرکت جهاد نصر نسبت به ایجاد یک واحد پرورش ماهی با ظرفیتی حدود ۹۰۰ تن در منطقه بخش حلب و در حاشیه قزل اوزن اقدام می کند تا از این طریق ظرفیت تولیدی ماهی قزل آلا افزایش یابد.

فتحی با بیان اینکه شهرستان ایجرود در قالب ۳۱ شهرستان کمتر توسعه یافته قرار دارد، افزود: در هر استانی یک شهرستان در قالب شهرستان کمتر توسعه یافته معرفی شده است در استان زنجان نیز شهرستان ایجرود در این دسته قرار گرفته است./ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست