• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۲۲
  • شناسه خبر: 15514

۴۰ بنای غیر مجاز در اراضی شهرستان ابهر قلع و قمع شد

پیام ملّت- مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ابهر گفت: از آغاز سال جاری تاکنون تعداد ۳۵ مورد مستحدثات غیرمجاز به استناد تبصره ۲ ماده ۱۰ و تعداد ۵ فقره احکام قطعی قضایی لازم الاجرا در اراضی زراعی و باغی شهرستان ابهر اجرا شده است.

مجید قزوینیان در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» اظهار داشت: در راستای پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و بر اساس مصوبه شورای پیشگیری از وقوع جرم از تغییر کاربری در این شهرستان ممانعت هایی به عمل آمده است.

وی افزود: تغییر کاربری از آغاز سال جاری تاکنون تعداد ۳۵ مورد مستحدثات غیرمجاز به استناد تبصره ۲ ماده ۱۰ و تعداد ۵ فقره احکام قطعی قضایی لازم الاجرا در اراضی زراعی و باغی شهرستان ابهر اجرا شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ابهر ضمن تأکید برجدیت مقابله با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز تصریح کرد: به منظور حفظ و حراست از اراضی زراعی و باغی و پایداری تولید محصولات کشاورزی در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اراضی کشاورزی با سامانه ۱۳۱ امور اراضی استان تماس و تخلفات مربوطه را گزارش نمایید.

 وی با اشاره به برخورد قاطعانه در زمینه تغییر کاربری اراضی زراعی، باغ‌ها و تعرض به اراضی ملی و تلاش برای کاهش این پرونده‌ها و جلوگیری از تخلفات، افزود: برخورد سریع و قاطع با هر نوع تغییر کاربری اراضی زراعی یکی از اولویت‌های همیشگی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان است.

قزوینیان با اشاره به اینکه دستگاه قضائی با نظارت مستمر، به موقع و با شناسایی مواردی که موجب تسهیل تغییر کاربری اراضی زراعی می‌شوند، می‌تواند در این زمینه نقش مهمی داشته باشند گفت: امیدواریم با همکاری همشهریان و بازدیدهای روزانه همکاران بتوانیم ریشه این نوع از جرایم را در شهرستان بخشکانیم. /ب

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست