• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۲۲
  • شناسه خبر: 15440

۷۰ درصد جمعیت شهرستان خدابنده در روستاها ساکن هستند

پیام ملّت- فرماندار شهرستان خدابنده با بیان اینکه ۷۰ درصد جمعیت این شهرستان در روستاها ساکن هستند، گفت:اعتبارات پرداخت شده به دهیاری ها جهت عمران و آبادانی روستاها در این شهرستان، تا هشت برابر افزایش یافته است.

ایوب بیگدلی در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» اظهار داشت: طی سال گذشته ۴۱۵ میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی در روستاهای فاقد دهیاری این شهرستان تخصیص یافت که حجم عمده این اعتبار برای اجرای طرح های مربوط به تامین آب آشامیدنی و بهسازی معابر روستایی هزینه شد.

وی با بیان اینکه از مجموع ۲۲۹ روستا در شهرستان خدابنده، ۱۷۶ روستا دارای دهیاری هستند، خاطر نشان کرد: ۵۳ روستا نیز در این شهرستان  به دلیل پایین بودن جمعیت ساکن در آن ها، فاقد دهیاری هستند. 

فرماندار شهرستان خدابنده با بیان اینکه ۷۰ درصد جمعیت این شهرستان در روستاها ساکن هستند، گفت: در دولت تدبیر و امید، اعتبارات پرداخت شده به دهیاری ها جهت عمران و آبادانی روستاها در این شهرستان، تا هشت برابر افزایش یافته است.

بیگدلی با بیان اینکه محقق شدن مهاجرت معکوس به سمت روستاها، تقویت زیرساخت ها در روستاها از برنامه های محوری دولت است، گفت: حاشیه نشینی در شهرها آفت بزرگی است که به دلیل عدم توجه به روستاها به وجود آمده است./ ب

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست