• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۲۳
  • شناسه خبر: 15528

کمک ۷۰۰ میلیون تومانی خیرین شهرستان ایجرود در راستای پیشگیری از شیوع کرونا

پیام ملّت- فرماندار شهرستان ایجرود با اشاره به شرایط ناشی از بیماری کرونا در این شهرستان گفت: مردم خیر این شهرستان از روزهای آغازین بیماری کرونا با جدیت هر چه تمام پای کار بوده اند.

باب الله فتحی در گفت و گو با خیرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» اظهار داشت: تا به امروز مبلغ ۷ میلیارد ریال کمک های نقدی و غیر نقدی خیرین به منظور مبارزه با شیوع ویروس کرونا در این شهرستان جمع آوری شده است.

این مسئول با اشاره به شرایط ناشی از بیماری کرونا در این شهرستان گفت : مردم خیر این شهرستان از روزهای آغازین بیماری کرونا با جدیت هر چه تمام پای کار بوده اند.

وی با اشاره به اقدامات ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرستان ایجرود نیز گفت: به منظور مقابله با انتشار این ویروس، ۲ مرکز نقاهتگاهی با ظرفیت ۱۴۰ تخت در شهرستان دایر شده است؛ اما خوشبختانه با اقدامات پیشگیرانه تا به امروز از این مراکز استفاده نشده است.

فرماندار ایجرود با تشریح سایر اقدامات صورت پذیرفته در خصوص مبارزه با ویروس کرونا افزود: اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، کنترل مبادی ورودی و خروجی مطابق دستورالعملهای مربوطه و ضد عفونی کردن اماکن عمومی همچون مساجد، پمپ های بنزین جلوگیری از برپایی تجمعات و برگزاری جلسات متعدد هماهنگی بین بخشی برای مقابله با شیوع کرونا از جمله مهمترین این اقدامات به شمار می رود.

فتحی در بخش دیگر با اشاره به برگزاری رزمایش همدلی و کمک مومنانه که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده است؛ خاطر نشان کرد: در مرحله اول این طرح که قبل از ماه مبارک رمضان اجرا شده است، در مجموع تعداد ۱۲۰۰ بسته غذایی آماده و به نیازمندان شناسایی شده تحویل شده است.

وی تصریح کرد: در دومین مرحله این طرح نیز که در ۱۵ امین روز ماه مبارک رمضان اجرا شد، ۵۵۰ بسته معیشتی در میان جامعه هدف توزیع شده است. /ب

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست