• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۲۴
  • شناسه خبر: 15612

کرونا مصرف گاز صنعتی و CNG را کاهش داد

پیام ملّت- مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: در پی شیوع کرونا کاهش بدهی ها در فروردین ماه ۹۹ در بخش صنعتی و CNG ها به علت کاهش مصرف نسبت به مدت مشابه سال قبل روی داد.

موسی احمدلو در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: در سال ۹۸ مبلغ بدهی در بخش صنعت ۴۱ میلیارد و۶۸۷ میلیون تومان بوده است که این میزان در فروردین ۹۹ با رسیدن به مبلغی بیش از ۳۹ میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان، کاهش بیش از  2 میلیارد و ۱۹۶ میلیون را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه CNG های استان نیز در فروردین ۹۸ مبلغی بیش از ۲ میلیارد و ۶۷۲ میلیون تومان بدهکار بودند، افزود:  این رقم در سال ۹۹ به علت کاهش مصرف، به یک میلیارد و ۵۶۴ میلیون تومان رسید که باز حکایت ازکاهش یک میلیارد و ۱۰۸ میلیون تومانی دارد. این در حالی است که در بخش های تجاری، خانگی و نیروگاه شاهد افزایش میزان بدهی در فروردین ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ هستیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان به راه اندازي برخی از روش های ارتباط از راه دور مردم با این شرکت پس از شیوع کرونا اشاره و عنوان کرد: در پی شیوع کرونا راه های ارتباطی مردم با این شرکت از طريق تلفن گوياي ۳۳۱۴۶۶۰۱ تا ۶۴۹ به صورت ۲۴ ساعته و شماره تلفن هاي ادارات گاز امور مشتركين شهرستان زنجان براي بررسي نامه ها، رسيدگي به امور مشتركين و تعدیلات آنها به شماره ۳۳۱۴۶۵۷۹ برقرار شد.

احمدلو اظهار داشت: همچنین رسيدگي به امور مشتركين، اشتراك پذيري و ثبت تغيير نام مشتركين به شماره ۳۳۱۴۶۴۳۴، رسيدگي به تعديلات، واحد بندي و خرابي كنتور به شماره۳۳۱۴۶۳۷۱، رسيدگي به امورات كنتور خواني، خرابی كنتور و تسويه حساب به شماره ۳۳۱۴۶۴۱۶ از دیگر راه‌های مورد نظر ارتباط از راه دور مردم با شرکت گاز استان زنجان است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه شماره تلفن هاي امور مشتركين در ادارات گاز ساير شهرستان ها نيز از سایت قابل دريافت است، خاطرنشان کرد: شماره تماس ۱۹۴ امداد گاز نيز هم كه به صورت ۲۴ ساعته در همه شهرستان هاي استان آماده خدمات رساني است./ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست