• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۲۵
  • شناسه خبر: 15684

آموزش های جمعیت هلال احمر استان زنجان در فضای مجازی انجام می شود

پیام ملّت-معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: آموزش های هلال احمر در زنجان به منظور پیشگیری و مبارزه با شیوع بیماری کرونا در فضای مجازی انجام می شود.

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» فیروز رجایی، معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان زنجان در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و پرهیز از اجتماعات در برگزاری کلاس های امداد و کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات این آموزش ها در فضای مجازی برگزار می شود.

وی اظهارداشت: با انجام اقدامات پیشگیرانه ناشی از کرونا در بین آحاد مختلف مردم جامعه و اهمیت آموزش در اطلاع رسانی و ارتقای سطح آگاهی مردم از مخاطرات احتمالی کانال تلگرامی آموزش امداد، کمک های اولیه و همگانی در فضای مجازی توسط جمعیت هلال احمر استان زنجان راه اندازی شده است.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: علاقمندان برای فراگیری آموزش های امداد، کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات می توانند با عضویت در کانال تلگرامی به آدرس http://t.me/znj_rcs از این آموزش ها بهره مند شوند.

رجایی خاطرنشان کرد: علاقمندان ضمن بهره مندی از مطالب آموزشی بارگذاری شده در این کانال تلگرامی در آزمون پایان دوره شرکت کرده و گوهینامه دوره مربوطه برای آنها صادر می شود.

وی اضافه کرد: قبل از شیوع کرونا، دوره های آموزش کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات به منظور ارتقای سطح آگاهی شهروندان توسط ۱۰۲ مربی خانم و آقا در سطح شهرها و روستاهای این استان در برابر حوادث احتمالی ارائه می شد.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ارائه آموزش همگانی به شهروندان توسط هلال احمر این استان در سال ۹۸ نسبت به مدت مشابه آن رشد ۲۷ درصدی یافت.

رجایی تاکید کرد: آموزش همگانی یکی از مسئولیت های اصلی جمعیت هلال احمر محسوب می شود که برای تحقق این مهم درصدد بهره مندی شهروندان از آموزش های مورد نیاز هستیم.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست