• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۲۵
  • شناسه خبر: 15664

اصلاح در قوانین باید به نفع مردم باشد

پیام ملّت- استاندار قزوین گفت: یکی از معضلات کشور نگاه بخشی نگر مدیران است که تنها معطوف به ماموریت های سازمانی خودشان است. اما سازمان‌ها ایجاد شده تا عموم مردم در یک هم پیوستگی باهم باشند.

به گزارش«پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت»و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین؛ هدایت الله جمالی پور در نشست بررسی موضوعات شهری در شهرهای استان قزوین اظهار کرد: تصمیم‌ها باید نیازهای مردم را برطرف کند و باید به هویت، نیازها و ظرفیت ها توجه شود. اینها یک مجموعه هستند که باید برای رفع نیازهای شهر همدل و همسو شوند.

استاندار قزوین در ادامه تصریح کرد: هر جایی که تصمیمات غلط گرفته شده است باید اصلاح شود. از معاون وزارت شهرسازی انتظار داریم برای حل مشکلات استان را کمک کند.

جمالی پور افزود: باید به خواسته های به حق مردم‌ توجه کنیم و برای آنها برنامه داشته باشیم. وزارت میراث فرهنگی باید برنامه‌ای برای بافت های فرسوده داشته باشد تا با توجه به نیازهای مردم بافت تاریخی را هم حفظ شود.

استاندار در پایان اظهاراتش گفت: اگر اصلاح در قوانین‌ برای منافع مردم باشد باید حتما باید انجام شود. نباید با تصمیمات غلط شهر را به عنوان یک موجود زنده از بین ببریم.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست