• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۲۶
  • شناسه خبر: 15710

دیدار سرپرست مخابرات زنجان با منتخب مردم شهرستانهای ابهر،خرمدره و سلطانیه

سرپرست مخابرات منطقه زنجان با منتخب مردم شهرستانهای ابهر،خرمدره و سلطانیه دیدارو گفتگو کرد.

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» مهندس همایون دلجویی در این دیدار،ضمن گرامیداشت شبهای قدر،انتخاب مردم شهرستان های ابهر،خرمدره و سلطانیه را نشانه ی ولایتمداری و تجدید میثاق با اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی دانسته و برای حجت الاسلام دکترحسن شجاعی آرزوی توفیق الهی و موفقیت روزافزون در مجلس یازدهم شورای اسلامی نمود.

دلجویی در این دیدار به ارائه ی گزارش وضعیت ارتباطی مخابرات منطقه زنجان در حوزه ی ارتباطات :تلفن ثابت(شهری و روستایی)،تلفن همراه،دیتا و فیبر نوری پرداخت و گفت:مخابرات منطقه زنجان در راستای نیل به اهداف تعیین شده ی شرکت مخابرات ایران برای ارائه ی سرویس های مطلوب ارتباطی گام برمی دارد که در این راستا تاکنون با به روز رسانی امکانات مخابراتی در شهرستانها و و روستاهای استان،خدمات قابل توجهی ازقبیل:ADSL-VDSL وFTTH به مشترکین ارائه می شود.

سرپرست مخابرات منطقه زنجان همچنین،برگردان تلفنهای ثابت روستایی بر روی شبکه همراه اول درسال گذشته را گامی بزرگ برای ارائه خدمات موبایل به مشترکین دانست و به بیان ویژگی های آن پرداخت.

دلجویی اجرای فیبرنوری در مسیر شهرستانهای ابهر-خدابنده را در راستای بالابردن کیفیت خدمات ارتباطی ذکرکرد و افزود:از سال گذشته برای بهبود شبکه مخابراتی در شهرستانهای ابهر،خرمدره و سلطانیه گامهای مهمی برداشته شده است و توسعه ارتباطات را با تجهیزات به روز در این شهرستانها ادامه خواهیم داد.

حجت الاسلام دکتر حسن شجاعی،نماینده منتخب مردم شهرستانهای ابهر،خرمدره و سلطانیه در یازدهمین مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت مولی الموحدین،حضرت علی علیه السلام،ایشان را بهترین الگوی انسانی معرفی کرد .

نماینده مردم ابهر،خرمدره و سلطانیه در یازدهمین مجلس شورای اسلامی در سخنان خود،اتحاد و همبستگی را لازمه ی توسعه و پیشرفت دانسته و اظهارداشت:مجموعه نمایندگان استان زنجان در مجلس یازدهم برای توسعه استان درکنارهم خواهند بود.

حجت الاسلام دکترشجاعی در ادامه سخنان خود افزود: با مدیریت منطقی که لازمه ی پیشرفت است،در کنار یکدیگر باید به فکر کمک به کشور باشیم تا در شرایط رکود فعلی که حاصل تحریم ها و ویروس کرونا است و به اقتصاد کشور آسیب وارد می شود،در کنار مردم بوده و برای بهبود شرایط گام برداریم.

وی در پایان تصریح کرد : مسئولیت برای همه مدیران شرط سنگینی است،چراکه همه ما مدیون خون شهداهستیم و باید درسایه رهبری مقام معظم رهبری،فارغ از هرگونه نگرش سیاسی ،فقط به فکر خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

لازم به ذکر است،در این دیدارروسای ادارات: بازرسی،مخابرات ابهر و مخابرات خرمدره نیزحضور داشتند. ا

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست