• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۲۷
  • شناسه خبر: 15769

احتمال بازگشایی دانشگاه پس از ماه رمضان

پیام ملّت- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز طارم با بیان اینکه احتمال بازگشایی دانشگاه پس از ماه مبارک رمضان وجود دارد، گفت: نحوه برگزاری امتحانات همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

جعفر قزلباش در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: در صورت بهبود شرایط از حیث شیوع بیماری کرونا احتمال بازگشایی دانشگاه پس از اتمام ماه ضیافت خدا وجود دارد.

وی افزود: مقرر شد که در خصوص چگونگی برگزاری امتحانات و حضوری یا مجازی بودن آن در امروز شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه تصمیم گیری و نتایج آن اعلام شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز طارم با بیان اینکه در حال حاضر ۴۵ استاد مشغول به تدریس هستند، عنوان کرد: لازم به ذکر است که تعداد ۳۰۰ دانشجو نیز تحت آموزش قرار دارند.

قزلباش با اشاره به اینکه دانشجویان فوق در مقاطع کاردانی و کارشناسی مشغول به تحصیل هستند، ادامه داد: آموزش های مجازی کنونی دارای نقاط قوت و ضعف هایی هستند.

وی با بیان اینکه مهمترین نقطه ضعف آن عدم دسترسی همه دانشجویان به کامپیوتر، گوشی، لپ تاپ و اینترنت است، افزود: این در حالی است که از مهمترین نقاط قوت آن استفاده از اساتید مجرب است.

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز طارم اظهار داشت: در شروع کلاس مجازی به علت اینکه دانشجویان با این سیستم آشنایی کامل نداشتند کیفیت کلاس ها چندان مناسب نبود اما اینک کیفیت کلاس ها بسیار بهبود یافته است و  در حال حاضر دانشجویان مشارکت بسیار خوبی در برگزاری و شرکت در این کلاس های مجازی دارند./ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست