• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۲۷
  • شناسه خبر: 15760

با برق دار شدن روستای شیرمشه مسیر تهم- چورزق نیز از نعمت روشنایی بهره مند خواهد شد

پیام ملّت- فرماندار طارم گفت: برق دار شدن روستای شیرمشه علاوه بر اهمیت داشتن از چند جهت، مسیر تهم- چورزق نیز از نعمت روشنایی بهره مند خواهد شد و این امر، افزایش ایمنی سفر در مسیر را به دنبال خواهد داشت.

ستار صفری در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت»با اشاره به پیگیری های مکرر جهت برق رسانی به روستای شیرمشه و اهمیت این پروژه برای شهرستان، اظهار داشت: عملیاتی‌شدن این پروژه نتایج بسیار مهمی را از چند جهت به دنبال خواهد داشت.

این مسئول با بیان این مطلب که همزمان با سفر چهل امیرانی مجری طرح برق رسانی روستایی شرکت توانیر به طارم تصمیمات خوبی در راستای اجرایی شدن این پروژه گرفته شد افزود: با پیگیری های مستمری که انجام شد، این پروژه عملیاتی خواهد شد.

فرماندار طارم با اعلام این خبر که با اجرای این پروژه علاوه بر برق دار شدن روستای شیرمشه، مسیر تهم چورزق نیز از نعمت روشنایی بهره مند خواهد شد گفت: این امر، افزایش ایمنی سفر در مسیر را به دنبال خواهد داشت.

وی ساخت مجتمع های خدماتی و رفاهی بین راهی در مسیر تهم – چورزق را از دیگر مزایای اجرای این پروژه عنوان کرد و خاطر نشان کرد: این امر نیازمند برنامه ریزی و عزم جدی همه واحدهای ذیربط می باشد.

وی رفع نقاط کور آنتن دهی تلفن همراه در مسیر تهم – چورزق را از دغدغه های همیشگی شهرستان برشمرد و گفت: با برق دار شدن این مسیر مشکل کور بودن آنتن دهی تلفن همراه نیز از طریق نصب دکل مخابراتی طبق هماهنگی که با شرکت تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمالغرب کشور و ارتباطات و فناوری اطلاعات استان انجام گرفته، مرتفع خواهد شد./ ب

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست