• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۲۷
  • شناسه خبر: 15868

بهره مندی بیش از ۸۳هزار نفر از خدمات توانبخشی جمعیت هلال احمر استان زنجان

پیام ملّت- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: سال گذشته ۸۳ هزار و ۹۰ نفر از خدمات توانبخشی هلال احمر این استان در بخش های مختلف بهره مند شده اند.

پیام ملّت– مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: سال گذشته ۸۳ هزار و ۹۰ نفر از خدمات توانبخشی هلال احمر این استان در بخش های مختلف بهره مند شده اند.

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت»شهرام میرزایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد:طی سال گذشته این تعداد مراجعان بیان شده از خدمات مورد نیاز در بخش های ارتوپدی، درمانگاه، فیزیوتراپی، کاردرمانی جسمی، کاردرمانی ذهنی و گفتاردرمانی بهره مند شده اند.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین مراجعان سال گذشته در بخش درمانگاه ۷۸ هزار و ۹۱۴ نفر بوده اند که خدمات درمانی در بخش های مختلف به آنها ارائه شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان به بخش های مختلف درمانگاه اشاره کرد و گفت: فوق تخصص گوارش اطفال، پزشک عمومی، دندانپزشکی، مامایی، آزمایشگاه و پرستاری در این بخش درمانی فعال است.

میرزایی تاکید کرد: خدمات توانبخشی نیز برای هموطنان در شهرستان های زنجان، خدابنده و طارم به طور مستمر در روزهای هفته بجز روزهای تعطیل برای مراجعه کنندگان ارائه می شود.

وی یادآوری کرد: شهروندان زنجانی می توانند روزانه در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر با مراجعه به مرکز توانبخشی جمعیت هلال احمر خدمات فیزیوتراپی، کاردرمانی جسمی، کاردرمانی ذهنی ، گفتاردرمانی، ارتز، پروتز و کفش طبی را دریافت کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: خدمات توانبخشی در شهرستان های خدابنده و طارم نیز در جمعیت هلال احمر فقط نوبت صبح ارائه می شود.

میرزایی افزود: توانبخشی بازگرداندن توانایی‌های فرد به حالت حداکثر استقلال است، در توانبخشی هیچگونه دارویی تجویز نمی‌شود و روند بازیافتن توانایی ها تدریجی می باشد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان، توانبخشی جمعیت هلال احمر استان زنجان واقع در هنرستان، خیابان سوم شعبان خیابان شهید اول در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر و درمانگاه نیز روزانه از ۷:۳۰ تا ۱۲ شب به مراجعان خدمات مورد نیاز را ارائه می دهد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست