• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۲۸
  • شناسه خبر: 15873

اصلاح و بازسازی بیش از هزار متر از شبکه توزیع آب خرمدره طی سال گذشته

پیام ملّت- مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: طی سال گذشته طرح آبرسانی به روستای ویستان پائین خرمدره انجام شده و بیش از هزار متر از شبکه توزیع آب این شهر اصلاح شده است.

علیرضا جزء قاسمی در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» اظهار داشت: سال گذشته طرح آبرسانی به روستای ویستان پائین خرمدره با اعتباری بیش از ۱۱ میلیارد ریال انجام شد و امسال نیز با زیرساخت های ایجاد شده، آبرسانی به ویستان بالا انجام می شود.

وی افزود: طی سال گذشته در شهر خرمدره، بیش از هزار متر از شبکه توزیع آب این شهر اصلاح و بازسازی شد و استاندارد سازی و مرئی سازی شیرآلات به تعداد ۱۱۱ فقره و استاندارد سازی انشعابات فرسوده به تعداد ۲۶۲ فقره از دیگر اقدامات شرکت آب و فاضلاب در این شهر بود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان به واگذاری ۵۲۷ فقره انشعاب جدید در این شهر طی سال ۹۸ نیز اشاره کرد و ابراز داشت: در همین مدت تعداد ۴۱ فقره انشعاب غیر مجاز نیز در خرمدره شناسایی و به مجاز تبدیل شده است.

وی تعداد کنتورهای خراب در شهر خرمدره را نیز هزار و سیصد فقره اعلام کرده و گفت: از این تعداد ۶۵۹ فقره تعویض و مابقی نیز در سال جاری رسیدگی خواهد شد.

جزء قاسمی تعداد حوادث شبکه، انشعابات و خط انتقال رفع شده در شهر خرمدره طی سالی که گذشت را مجموعاً ۹۸۰ مورد اعلام کرد و خاطر نشان کرد: شستشوی بیش از ۱۲ کیلومتر شبکه توزیع آب نیز طی سال گذشته در این شهر انجام شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست