• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۲۸
  • شناسه خبر: 15932

حفظ جان مردم اولویت برنامه های شورای هماهنگی در روز قدس است/ ویروس منحوس اسرائیل سالها است ظلم می کند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: امسال بخاطر بیماری کرونا شرایط عادی نداریم و قطعا نهادهای انقلابی و شورای هماهنگی تابع ستاد مقابله با کرونا است.

حجت‌الاسلام علی ناصر در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» تصریح کرد: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همه ساله یاد آور روز مقدس و بزرگی است که توسط امام خمینی (ره) به روز قدس نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه امام گویا این روزها را می دیده است، افزود: امروز بعد از ۴۰ سال در روز قدس همه مومنین، آزادگان و کسانی که ضد ظلم هستند با محوریت مردمی که بیش از نیم قرن است زیر ظلم هستند به دادخواهی فریاد می زنند .

حجت الاسلام ناصر با اشاره به اینکه روز قدس روز اسلام است و متعلق به ایران عزیز نیست، گفت: امروزه نه تنها در کشور های اسلامی بلکه در کشورهای غیر اسلامی نیز کسانی که ضد ظلم هستند از رژیم کودک کش و ظالم اعلام انزجار می کنند .

وی تصریح کرد : همه ساله مردم در روز قدس با حضور خود در صحنه همه سیاست های رزیم غاصب و آمریکا را نقش بر آب می کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: امسال بخاطر بیماری کرونا شرایط عادی نداریم و قطعا نهادهای انقلابی و شورای هماهنگی تابع ستاد مقابله با کرونا است.

وی تصریح کرد: تجمعاتی تا به امروز نداشته ایم ولی قطعا روز قدس به نوعی دیگر به جهانیان ثابت می شود که قدس روز اسلام است و این راه حتما ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام ناصر گفت: اولویت های شورای هماهنگی برنامه های فضای مجازی، رسانه ملی، نصب بنر در تقاطع های مهم، موج آفرینی رسانه ای، تهیه هشتگ ها و گفت و گو های سیاسی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: امروز ویروس منحوسی به نام اسرائیل داریم که تعدادی از مردم مظلوم را در گوشه عالم هر روز مورد آزار و اذیت قرار می دهند. / ا

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست