• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۲۸
  • شناسه خبر: 15814

فضای مجازی ظرفیت گسترده ای برای مدیران روابط عمومی ایجاد کرده است

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: وظیفه اصلی مدیران روابط عمومی ایجاد تعامل با مردم و نهادها و ادارات و سازمان های مردم نهاد و خدمت رسان جامعه و شناخت ظرفیت های استان در خصوص اطلاع رسانی در جهت شناخ ...

به گزارش«پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» رویا قزلباش مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان و دبير شوراي روابط عمومي و اطلاع رساني صنعت آب و برق استان زنجان ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی به فعالان حوزه ارتباطات اظهار کرد: یکی از چالش هایی که به خصوص در سازمان های خدمات رسان با آن مواجه اند ارتباط موثر با مشتریان و همراه نمودن آنها با خود است.

قزلباش با بیان اینکه یکی از وظایف شرکت های خدمت رسان مثل شرکت برق آموزش به مردم در نحوه مصرف است گفت: ارتباط با سازمان ها و نهادهایی که بخشی از فرهنگ سازی مردم را برعهده دارند یکی دیگر از وظایف روابط عمومی ها است.

دبير شوراي روابط عمومي و اطلاع رساني صنعت آب و برق استان زنجان افزود: در برخی شهرها از طریق فضای مجازی میتوان با مردم ارتباط برقرار کرد و در برخی شهرها و مناطق از طریق رسانه های مکتوب و برخی دیگر تلویزیون و رادیو تاثیر گذاری بیشتری دارد که باید ویژگی های هر منطقه را شناسایی کرد و در استان زنجان هم سعی شده نظر سنجی انجام شودکه مردم هر منطقه از چه روش هایی بیشتر ارتباط برقرار می کنند و بر همان اساس تعامل با آنها صورت بگیرد.

قزلباش در خصوص تاثیر فضای مجازی بر کار مدیران و کارشناسان و خبرنگاران روابط عمومی نیز گفت: فضای مجازی بستری است که در قشر جوان بسیار نفوذ دارد که ظرفیت بسیار گسترده و مناسبی است که برای ایجاد ارتباط با مخاطبان به ویژه در سازمان های خدمت رسان در جهت اهداف سازمانی از آن استفاده کرد.

  وی با بیان اینکه از پیام رسان های دیگر هم با در نظر گرفتن نکات ایمنی می شود در جهت تعامل با مردم و ارائه خدمات غیر حضوری استفاده کرد گفت:هدایت مردم به سمت استفاده ازپیام رسان ها و  استفاده از سایت های پربازدید می تواند ظرفیت متاسبی برای ارائه خدمات ایجاد کند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست