• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۲۸
  • شناسه خبر: 15903

ساخت ۴۸ مسکن برای خانوار های دو معلول شهری در شهرستان خدابنده

پیام ملّت- رئیس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده گفت: برای ساخت مسکن مددجویی، مبلغ ۶۰ میلیون تومان برای خانواده دارای دو معلول شهری وام بلاعوض از سوی بهزیستی پرداخت می شود.

عصمت نصیری در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» با بیان اینکه ۴۵ خیر در پویش همدلی مومنانه در ماه ضیافت الهی مشارکت دارند، اظهار داشت: به‌طور قطع کمک‌های مردمی نقش مهمی در ارائه خدمات بهتر و بیشتر به جامعه هدف و به‌ ویژه معلولان تحت پوشش و آسیب دیدگان از کرونا دارد.

وی با اشاره به افتتاح یک واحد مسکن مددجویی خانواده دو معلول در ماه ضیافت الهی عنوان کرد: برای ساخت مسکن مددجویی مبلغ ۳۶ میلیون تومان برای خانواده دو معلول روستایی و ۶۰ میلیون تومان برای خانوار دو معلول شهری وام بلاعوض از سوی بهزیستی پرداخت می شود و تاکنون برای ۴۸ خانوار دو معلول در این شهرستان مسکن ساخته شده است. 

نصیری با بیان اینکه ۴ کارگاه خیاطی معلولین، مددجویان و زنان سرپرست خانوار با اختصاص خط تولید خود به تولید ماسک، روزانه بیش از ۵ هزار ماسک تولید و در اختیار مردم قرار میدهند، خاطر نشان کرد: با مشارکت خیرین بسته های بهداشتی شامل مواد شوینده و گندزدا نیز برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خریداری شده و توسط مددکاران در اختیار مددجویان قرار داده میشود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده از توزیع ۳۴۰ بسته غذایی به ارزش ۸۵ میلیون تومان در بین اقشار کم درآمد و جامعه هدف بهزیستی در این شهرستان خبر داد و افزود: ارزش هر بسته غذایی ۲۵۰ هزار تومان و در سه مرحله توزیع شده است.

این مسئول، با دعوت از اقشار مختلف مردم برای شرکت در پویش همدلی مؤمنانه تاکید کرد: اقشار مختلف مردم و خیرین می‌توانند کمک‌های خود را از طریق شماره‌ حساب‌  ۲۱۰۲۹۱۴۳۴۵۲۵۰۱۱ شماره شماره کارت ۵۰۲۹۰۸۱۰۱۵۹۰۲۳۸۶ مشارکتهای مردمی بهزیستی شهرستان خدابنده به این امر خداپسندانه اختصاص دهند. /ب

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست