• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۳۰
  • شناسه خبر: 16051

امتحانات ۲۱ تا ۳۱ تیر برگزار خواهد شد

پیام ملّت- معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه تحصیلات‌ تکمیلی علوم ‌پایه زنجان گفت: زمان برگزاری امتحانات ۲۱ تا ۳۱ تیر خواهد بود اما حضوری یا مجازی بودن آن تاکنون مشخص نشده است.

رشید زارع نهندی در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: امتحانات دانشجویان در صورت اجازه ستاد ملی کرونا به صورت حضوری و در غیر این صورت به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه آموزش های مجازی کماکان ادامه خواهد داشت، افزود: این کلاس های آموزشی پس از اتمام تعطیلات نوروزی آغاز شده که شیوه ارائه و تدریس همه دروس نظری به صورت برخط بوده و بیش از ۹۰ درصد از دانشجویان ثبت نام داشته اند.

زارع نهندی با اشاره به اینکه دولت و وزارت ارتباطات به دانشگاه و دانشجویان وعده اینترنت رایگان جهت ارائه آموزش داده بودند اما تاکنون به این وعده خود عمل نکرده اند، ادامه داد: لازم به ذکر است که دانشگاه یک کمک هزینه خرید بسته اینترنتی با هدف شرکت دانشجویان در کلاس های آموزش مجازی در اختیار همه آنها قرار داد.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه تحصیلات‌ تکمیلی علوم ‌پایه زنجان با بیان اینکه حدود ۹۰ درس از دروس مهندسی کامپیوتر در مقطع کارشناسی و مابقی رشته ها در مقاطع ارشد و دکتری به صورت مجازی ارائه شده، افزود: گفتنی است که در برخی از ساعات ۴۰۰ نفر به صورت همزمان در ۳۰ کلاس مختلف شرکت داشتند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۹۰۰ دانشجو تحت آموزش برخط قرار دارند، عنوان کرد: از این تعداد ۱۵۰ دانشجو به واسطه پایان نامه های ارشد و دکتری با استاد خود در ارتباط هستند و مابقی دانشجویان در کلاس های آموزشی شرکت می کنند. گفتنی است که تعداد اساتید نیز ۱۱۰ نفر است./ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست