• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۳۰
  • شناسه خبر: 16020

هیچ مراسم میدانی به مناسبت روز قدس در زنجان نداریم/ برنامه ها با محویت رسانه برگزار می شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: امسال در روز جهانی قدس هیچ برنامه میدانی نداریم و برنامه ها در فضای مجازی و رسانه های جمعی برگزار می شود.

حجت‌الاسلام علی ناصر در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» تصریح کرد: روز قدس امسال با ابزار و امکانات موجود مثل رسانه های جمعی و شبکه های اجتماعی برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: به جهانیان ثابت می کنیم روز قدس روز اسلام است و تا روز آزادی فسطین و از بین رفتن رژیم غاصب این راه ادامه خواهد داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: برای روز قدس امسال در فضای مجازی که یک وسیله ارتباطی با تمام عالم است برنامه ریزی شده است.

حجت الاسلام ناصر، گفت و گوی های سیاسی، خبری، پخش کلیپ در صدا و سیما و رسانه ها ی جمعی استان و کشور را ازجمله برنامه های مهم امسال برشمرد.

وی راه اندازی صفحه قدس و انتفاضه در اینستاگرام و توییتر و تهیه و توزیع محتوای مناسب در زمینه تشبیه ویروس کرونا و اسرائیل و برجسته سازی میزان تهدید و خطرات این دو را از دیگر برنامه های روز قدس امسال بر شمرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان تهیه عکس نوشته های برای استفاده در شبکه های اجتماعی با موضوع انتفاضه قدس و فلسطین را از برنامه های مسال برشمرده و افزود: پیام های ویدیویی از هنرمندان، علما، اساتید حوزه و دانشگاه نیز در این زیمنه تهیه و پخش می شود.

وی با بیان اینکه موج آوری رسانه ای و معرفی هشتگ های موثر نیز در این زمینه صورت می گیرد، گفت: تهیه گزارش از افراد مختلف، تهیه و پخش مستند از جنایت های رژیم صهیونیستی در شبکه های اجتماعی از دیگر برنامه های روز قدس امسال است.

حجت الاسلام ناصر گفت: تهیه و عرضه آنلاین و رایگان پایان نامه و کتاب ها با موضوع روز قدس با همکاری نهاد ها و کتابخانه ملی و دانشگاه نیز به مناسبت روز قدس صورت می گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: فضا سازی شهری در تقاطع های مهم شهری با نصب انجام می شود تا همشهریان نیز از پیام های آن استفاده کنند.

حجت الاسلام ناصرگفت: به هر نحوی سعی می کنیم روز قدس امسال نیز مثل ساال های گذشته با شکوه تر برگزار شود . / ا

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست