• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۳۱
  • شناسه خبر: 16115

حضور ۱۰ درصدی دانش آموزان برای رفع اشکال

پیام ملّت-کارشناس بهداشت آموزش و پرورش ناحیه ۱استان زنجان گفت: حدود ۱۰ درصد از دانش آموزان برای رفع اشکال در مدارس حاضر شدند. البته در برخی از مدارس حدود ۲۰ درصد از دانش آموزان حضور داشتند.

رباب تاراسی در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: کلاس های رفع اشکال فوق در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم به صورت کاملا اختیاری و با رعایت همه پروتکل های بهداشتی برقرار هستند.

وی با بیان اینکه همه همکاران در پنج روز هفته در مدارس حضور دارند، افزود: همکاران از ساعت ۸ تا ۱۲ در مدارس حاضر هستند.

کارشناس بهداشت آموزش و پرورش ناحیه ۱استان زنجان در خصوص چگونگی اعمال پروتکل های بهداشتی در مدارس تأکید کرد: همه پروتکل های بهداشتی از جمله اعمال فاصله اجتماعی، حذف برنامه صبحگاهی، پرهیز از تجمع در محیط مدرسه و کاهش زمان استراحت دانش آموزان رعایت می شود.

تاراسی در ارتباط با تعداد دانش آموزان حاضر در هر کلاس رفع اشکال افزود: هر کلاس رفع اشکال متشکل از ۲ تا ۳ نفر از دانش آموزان است و هیچ گونه تجمعی در این کلاس ها وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه تیم بازرسی متشکل از ۲ تا ۳ نفر از کارشناسان هر واحد جهت بازدید به مدارس مراجعه کردند، عنوان کرد: گفتنی است که مشکلی در برگزاری کلاس های رفع اشکال مشاهده نشده است.

کارشناس بهداشت آموزش و پرورش ناحیه ۱استان زنجان تصریح کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای بازگشایی کنونی مدارس الزامی است که ستاد ملی مبارزه با کرونا برای وزارت آموزش و پرورش مقرر کرده و دستورالعمل آن چند روزی است به مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شده و مدارس ملزم به اجرای آن شدند./ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست