• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۳۱
  • شناسه خبر: 16106

مدیران، روابط عمومی ها را باور کنند

پیام ملّت-استاندار زنجان گفت: مدیران ادارات، مسئولان روابط عمومی و ظرفیت رسانه ای سه ضلع مهم برای نشان دادن عملکرد و موفقیت های استان هستند.

به گزارش«پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ فتح اله حقیقی در همایش روز ارتباطات و روابط عمومی گفت:مدیران باید همکاران روابط عمومی را باور کنند و در جایگاه واقعیشان قرار دهند تا با این طریق بتوانیم استان زنجان را بطور شایسته در کشور معرفی نماییم.


مقام عالی دولت در استان با قدردانی از تلاش مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان زنجان اظهار کرد: مدیران در استان زنجان پا بکارند و شبانه روزی در تلاش برای اعتلای استان هستند و موفقیت ها متعلق به همه است و باید به نحو احسن بیان شود و از این پس باید بیشتر شاهد تعامل مدیران و مسئولان روابط عمومی و رسانه ها باشیم.

به چند نمونه از اقدامات اساسی که دراستان صورت گرفته اشاره کرد و افزود: کاهش تعداد بیمه بیکاری بیگران و از سوی دیگر افزایش تعداد بیمه شدگان اجباری، ایجاد بیش از ۱۲هزار شغل، کسب رتبه اول سرمایه گذاری خارجی در کشور با جذب ۱۶۰ میلیون دلار بخشی ازفعالیت های استان در سال گذشته بوده است.


ارائه راهکار برای تعریف جایگاه روابط عمومی در چارت سازمانی و حضور مسئولان روابط عمومی در جلسات شورای معاونان هر اداره، از دستورات استاندار زنجان برای گسترش نقش آفرینی روابط عمومی ها در تصمیمات سازمانی بود.


وی تجهیز برخی روابط عمومی ادارات که نیاز به امکانات دارند را ضروری خواند و تصریح کرد: ارائه آموزش های تخصصی و کاربردی روابط عمومی و همچنان اختصاص نمره ویژه درشاخص ارزیابی مدیرانی که تعامل خوبی با روابط عمومی دارند بعنوان مصوبه این همایش باید مورد پیگیری قرار گیرد.


در این جلسه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان هم با تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی گفت: صداقت پایه کار روابط عمومی هاست و ما در استان زنجان از مسئولان روابط عمومی و اصحاب جراید و رسانه نجابت و درستی سراغ داریم.


حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با تاکید بر اینکه همه کارگزاران نظام خادم مردم هستند افزود: روابط عمومی ها نقش مهمی در بالا بردن روحیه امید در جامعه دارند ودر این راه باید از دسته بندی های جناحی – سیاسی یا سیاه نمایی و مبالغه بیش از حد خدمات پرهیز کرد که این آفتی برای نظام است از اینرو درستی و رعایت انصاف خمیرمایه اقدامات روابط عمومی هاست.


در این جلسه دو نفر از مسئولان روابط عمومی و ادارات و یک نفر به نمایندگی از مدیران نقطه نظرات و پیشنهاداتی برای ارتقاء جایگاه روابط عمومی بیان کردند.

در پایان از ۱۶ روابط عمومی برگزیده در سطح استان زنجان تجلیل شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست