• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۳۱
  • شناسه خبر: 16095

پویش “فلسطین آزاد”

پیام ملّت-به همت حوزه هنری زنجان، شاعران زنجانی نیز با شعرخوانی اشعار خود با موضوع آزادی قدس و دفاع از مظلومیت مردم فلسطین در پویش ملی «فلسطین آزاد» با آزادیخواهان این سرزمین هم‌صدا می‌شوند.

به گزارش«پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» وبه نقل از روابط عمومی حوزه هنری زنجان؛ به مناسبت روز جهانی قدس، حوزه هنری استان زنجان پویش سراسری شعرخوانی «فلسطین آزاد» را با محوریت روز قدس و آزادی فلسطین در فضای مجازی به اجرا گذاشته است، که این پویش تا دوم خرداد ماه ۱۳۹۹ ادامه خواهد داشت.

امسال، با توجه به شرایط کنونی جامعه و در جهت پیشگیری از اشاعه ویروس کرونا فرصت اجتماع حضوری و برپایی راهپیمایی در راستای ابراز انزجار از رژیم اشغالگر اسرائیل در کشور، با محددیت‌هایی همراه است، بر این اساس مقرر شد تا از ظرفیت هنرمندان و ابزار فضای مجازی استفاده کنیم تا آن دسته از شاعرانی که اشعار و نوشته‌ای که با موضوع روز قدس دارند آن را در فضای مجازی منتشر کنیم.

پویش «فلسطین آزاد»، همزمان با سراسر کشور به منظور پاسداشت سال‌ها مبارزه و شهادت مردم مظلوم فلسطین برای رهایی قدس شریف از چنگ اسرائیل غاصب به همت جمعی از شاعران راه‌اندازی شده است.

در این پویش شاعران می‌توانند تا جمعه (دوم خرداد ماه)؛ روز قدس، شعرها و متن‌های ادبی خود را با موضوع دفاع از مردم مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف اقدام به تولید ویدئو سلفی از شعرخوانی خود نمایند و با درج هشتگ #فلسطین_آزاد در صفحه‌های اینستاگرام خود منتشر کرده و در این پویش شرکت کنند. همچنین در انتهای ویدئو، یکی از شاعران را به همراهی و حضور در این پویش دعوت می کند.

شاعران می توانند بعد از قراردادن شعرخوانی خود در فضای مجازی(صفحه شخصی فضای اینستاگرام)، لینک ویدئو را برای درج در صفحه حوزه هنری این استان به آدرس اینستاگرام حوزه هنری استان زنجان Artzanjan_ir ارسال نمایند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست