• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۳-۰۱
  • شناسه خبر: 16161

جبهه مقاومت بعد از نامگذاری روز قدس توسط امام خمینی (ره) شکل گرفت

پیام ملّت-فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با تاکید بر اینکه روز قدس تجلی مبارزه با استکبار و صهیونیسم است ،گفت:جبهه مقاومت بعد از نامگذاری روز قدس توسط حضرت امام (ره) شکل گرفت.

سردار جهانبخش کرمی در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» با بیان اینکه ۷۲ سال است که مردم مظلوم فلسطین در زیر چکمه رژیم غاصب صهیونیستی با پشتیبانی تمام عیار آمریکا و کشورهای غربی شدیدترین جنایت ها را تحمل نموده اند،گفت:اسرائیل همچنان غاصبانه و در سایه‌ی سکوت معنادار سازمان‌های مدعی حقوق بشری و مجامع بین‌المللی، با پشتیبانی آمریکا، همه روزه جنایت جدیدی را انجام داده و دست به کشتار و قتل‌عام هدفمند مردم بی‌دفاع فلسطین می‌زند.

وی خاطرنشان کرد: روند جنایتی که دهه‌هاست صهونیست‌ها علیه فلسطینیان اجرا و اعمال می‌کنند، از بدترین و فاجعه‌بارترین تراژدی‌های اسفناک قرن های گذشته است که کماکان ادامه دارد.

فرمانده سپاه استان با اشاره به اینکه فشار کشورهای غربی و صهیونیستی به کشورهای اسلامی رفته رفته سبب فراموش شدن مردم مظلوم فلسطین و آزادی قدس می شد،تصریح کرد:تصمیم و اجرای تاریخی امام خمینی(ره)مبنی بر نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس باعث شد تا مسئله فلسطین به فراموشی سپرده نشده و به مهمترین مسئله جهان اسلام تبدیل شود.

سردار کرمی با بیان اینکه با این ژرف اندیشی و تدبیر متفکرانه حضرت امام خمینی(ره) مطلقا مسئله فلسطین و آزادی قدس،شریف فراموش نشده و در آخرین جمعه ماه رمضان همه ملت های مسلمان به پا برمیخیزند و انزجار خود از رژیم صهیونیستی را نشان می دهند،تاکید کرد:روز قدس تبدیل به نمادی برای مبارزه با ظلم توسط تمام آزادی‌خواهان جهان شده است.

وی تصریح کرد: روز قدس موجب وحدت بیشتر مسلمانان جهان با آرمان مشترک آزادی قدس شریف شده و به برکت انقلاب اسلامی،تدبیر امام خمینی(ره)،حمایت مقام معظم رهبری(مدظله العالی)،ملت های مسلمان و خون پاک شهدا و با عنایت خداوند متعال محور مقاومت در منطقه در راستای مقابله با مستکبرین شکل گرفته است.

این مسئول ادامه داد:امروز شکل گیری محور مقاومت در سوریه،،غزه،لبنان حتی یمن سبب شکست اسرائیل و همدستان آن در منطقه شده است.

فرمانده سپاه استان در پایان به راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و افزود: امسال گرچه راهپیمایی روز جهانی قدس به شکل سال‌های گذشته برگزار نمی‌شود و با توجه به مساله شیوع جهانی کرونا مردم ما حسب تصمیم مسئولان ستاد ملی مبارزه با کرونا عمل خواهند کرد، اما این روز هیچ‌گاه از یاد و اذهان مسلمانان جهان پاک نخواهد شد و ملت بیدار ما نخواهد گذاشت اهمیت مساله فلسطین و مظلومیت قدس شریف در سایه بحران جهانی کرونا مغفول واقع شود./ا

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست